De 'nieuwe' Rhino dekens

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

De 'nieuwe' Rhino dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-03 21:51

Ze zijn er al een tijdje (zeker een jaar), maar het viel me nu pas op hoeveel minder ze zijn dan de oude versie... Heb het over de Rhino Turnout, die blauwe dus.
De oude waren van mooi glad nylon, die ook super mooi liggen vind ik.
Bij de nieuwe versie is de buitenstof van veel stugger nylon, ook liggen deze dekens minder mooi dan de eerdere versie... Heb een 200 grams van de oude versie, die ligt perfect, en een ongevoerde van die nieuwe versie, beide zelfde maat, maar wat een verschil...

En imo zou een nieuwe uitvoering van een deken (zeker in die prijsklasse) een verbetering moeten zijn. Is iemand dit ook opgevallen, en hebben jullie dan ook dezelfde ervaringen met die 'nieuwe' dekens?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:23

Ik!
Ik vind ze ook ietsje minder, niet zozeer kwa ligging maar wel omdat er een extra stofje inzit. dat zou het vocht beter afvoeren...
Ik h eb juist het idee dat hij iets minder light is als de oude versie.

prompter

Berichten: 11100
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 00:38

Yep, ik heb ook een "oude" gevoerde en een "nieuwe" lite. Ik vind de nieuwe een stuk stugger en minder aansluiten, hij ligt er niet zo netjes op als de oude. Maar ik gebruik de lites maar een paar weken per jaar, en ik hoop nog een poosje met de oude te doen!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 10:17

Ik weet niet of ik een 'oude' of een neiuwe heb. Ik heb er 2 uit engeland gehaalt. Pony modelletje, een lite en een gevoerde staldeken. Ze liggen bijde perfect op Dennis. Veel beter dan de S&K en de Harry's Horse die je hier in NL kan krijgen in die maat(die hebben deze tussen maat die Dennis nodig heeft niet eens). Deze zijn echt op een pony bouw gemaakt en zijn niet verkleinde paardenmaten(dat zijn de S&K en de HH wel). Voor volgend jaar wil ik nog een Rhino Pony Wug met halve hals uit engeland halen omdat Dennis drukkingen krijgt van de S&K en zijn HH deken en ik er nog een nodig heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 11:35

Het enige wat er mis mee is, is dat ie minder mooi is dan de oude.
Maar ik vind hem niet minder liggen dan de "oude".