Music wel erg ver weg!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AnnaBabs

Music wel erg ver weg!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 19:38

Ik heb een tijdje geleden mijn merrie Music geruild tegen een wat groter ruintje. Wel onder de voorwaarde dat ik mocht weten waar ze heen ging (de mensen met wie ik geruild heb, zouden haar namelijk weer doorverkopen).

Nu kreeg ik gisteren een telefoontje dat ze was verkocht naar een gezin in...Zuid-Frankrijk!!

Jeetje ik schrok er wel echt van! Zowieso omdat ze nu "echt" weg was, maar al helemaal omdat ze nu zo ontzettend ver weg gaat!!!
Ik voel me nu eigenlijk best een beetje rot, want waarschijnlijk zie ik haar nu nooit meer! Als ze in Nederland was verkocht had ik haar nog een op kunnen zoeken..maar dat zit er nu niet echt in.

Music was ook echt mijn vriendinnetje...ik vertrouwde haar met mijn leven! De enige reden waarom ik haar weg heb gedaan is dan ook dat ze echt te klein was (1m22) en het bij andere (kleinere) mensen waarschijnlijk beter heeft. Maar ik voel me nu echt wel een beetje rot! Ik heb het gevoel alsof ik haar onzettend in de steek heb gelaten! De dag dat ik haar wegbracht, heeft ze bij die mensen ook de hele nacht lopen hinniken.Toen ik dat hoorde voelde ik me ook echt ontzettend schuldig en heb er zelfs nog even aan gedacht om haar weer terug te halen...maar ik wist zelf ook dat dit geen zin had...ik kon haar gewoon niet bieden wat ze verdiende!

Heeft iemand van jullie dit ook weleens meegemaakt? Wat hebben jullie toen gedaan? En heb ik haar nu echt zo in de steek gelaten?

Suus25

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:28

he bah das balen zeg, dat ze nu zover weg staat....denk je wel dat ze daar goed tercht is gekomen, ik bedoel weet je wat ze met music gaan doen?
Je hebt haar niet in de steek gelaten hoor! je kon toch niet anders? je kunt alleen maar hopen dat ze net zo goed heeft als bij jou...een schrale troost, maar wel waar!
heb je nog wel afacheid kunnen nemen voordat ze weg ging?

grtz suus

VP stal in omgeving Soest gezocht waar ik eigen hooi mag voeren voor lieve IR pony!

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 15:26

Hey joh... misschien een leuke reden om ooit eens lekker op vakantie te gaan naar zuid frankrijk... Haha! Die mensen vinden het wellicht helemaal niet erg als een vorig baasje uit Nederland een keertje wil komen kijken. En eerlijk is eerlijk... in zuid Frankrijk hebben ze echt veel mooiere plekken voor paarden... *zucht* Ik zou het wel weten als ik de kans had daar naar toe te gaan zonder barrieres e.d.... Dus misschien staat Music er wel hartstikke super bij!

AnnaBabs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 21:02

Hej!

Bedankt voor jullie reacties!
Suus25: Music word waarschijnlijk voor een gehandicapt meisje om op te rijden, dus ik neem aan dat ze het daar hartstikke goed krijgt! ik krijg ook het adres van die mensen, zodat ik nog een beetje contact kan houden enzo. Ik heb toen ik haar wegbracht (vorig jaar november) nog wel afscheid van haar genomen...toen ik wegliep begon ze heel erg te hinniken..ik begon bijna te huilen, maar kon me nog net inhouden. Toen ik het telefoontje kreeg dat ze verkocht was, was ze al onderweg dus ik heb haar verder niet meer gezien. Maar ik had toch al definitief afscheid van haar genomen..en een tweede keer maakt het alleen maar moeilijker.

Vikki: idd wel een goede reden om er een keer op vakantie te gaan! en ja: ik ben zelf ook helemaal weg van frankrijk! wat een mooi land is dat! ik denk ook dat Music het daar erg naar haar zin gaat hebben!!

Nogmaals bedankt voor de reacties...ik voel me nu wel een stukje beter Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie