Het was in elk geval geen rustig ritje

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

DaphneL

Het was in elk geval geen rustig ritje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 16:30

Vandaag voor het eerst naar buiten met Rocky, na een paar minuten stappen kwam er een stalgenootje met haar haflinger bij stappen. Dus zijn we maar samen verder gegaan.
Het begon allemaal lekker rustig, stukje stappen, paar dingetjes waren wel eng, maar dat moet kunnen Lachen
Lekker stukje gedraafd en gegalopeerd, ging wel gepaard met wat vreugdesprongetjes, wat wil je ook als je sinds een tijd pas weer naar buiten mag, na al dat saaie in de bak rijden Knipoog
Komen we even later m'n vader weer tegen, met de hond (was wel afgesproken), alleen die was zo slim de hond los te laten lopen.
Dat was nogal voorspelbaar, hond ziet mij, hond rent op mij en Rocky af, Rocky schrikt zich rot, draait om z'n as en zoef, weg paard.. Redelijk snel stonden we weer stil, maar ander paard was er achteraan gegaan, dus Rocky dacht dat hij nog verder moest vluchten, dus hop richting stal terug.. Eigenlijk nog best snel weer terug, gelukkig maar, zat inmiddels zonder beugels Schijnheilig
Maar weer verder gegaan hetzelfde stuk uit, dit keer langs een hond die aan de lijn zat..
Toen moesten we onder een "eng" viaduct door, die auto's zijn natuurlijk vreemd Knipoog Maar Jelle (haffie) bleef heel rustig, dus Rocky vond het wel weer best..
Later nog een stukje draf geprobeerd, paarden horen vogel, hop, gingen we weer (was een beetje nepschrikken Tong uitsteken)
Nouja, toen maar weer richting stal gegaan..
Jelle liep een stuk sneller, dus die was heel wat sneller weer terug.
Maar als het waait is zo'n soort windmolentje wel eng, want dat tikt, dus Rocky maar weer dribbelen.. Toen we daar eenmaal voorbij waren, maar rustig stukje verder gestapt. Even later eraf geklommen, singel los, zodat meneer wat op kon drogen, hij bleef wel erg gespannen door mij erop (ik was nogal gespannen Tong uitsteken)
Eenmaal op stal dachten ze dat ik gevallen was, maarja, dat gelukkig weer niet.
Ach, dat allemaal op de eerste buitenrit gehad, dan kan het volgende keer alleen maar beter gaan..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie