Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 14:48

Nou ja, gisteren wilden we even naar het bos toe. En op de terugweg zagen we al vanaf een afstandje wat mensen op het pad liggen. Een groepje jongens dat daar lag te gymen, ze waren met z'n allen push-ups aan het doen enzo :P Kijk, als je met je paard over straat moet kan ik me nog voorstellen dat je af en toe rare dingen tegenkomt (tram, markeringen op de weg) Maar op het ruiterpad? :? Wat is het vreemdste dat jullie daar zijn tegengekomen?

Sim0ne

Re: Wat is het raarste dat je op het ruiterpad bent tegengekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:49

Picknickende mensen, potloodventer, plassend omatje.

Coconut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:50

Ik reed een keer 's avonds om half 10 nog lekker in het bos in de zomer, lag daar een stelletje te "fietsen". Heb nog nooit zo hard gelachen, ze schrokken echt heel erg :') Zo mooi! :P

Zomenilu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:52

Picknickende mensen, maar ze hadden dus hun kleine kindje met schepje en emmertje op het ruiterpad in het zand gezet...........!

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:53

Reeën. :D :D Prachtig! :)

Verder:

Plassende mensen inderdaad en Mountainbikers die heel hard roepen: 'Aan de kant!'

Butsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:53

Een flinke vrouw in een witte doorschijnende legging die in een niet al te elegante voorovergebogen positie in de bosjes naast het ruiterpad haar hondje aan het aanlijnen was. Mijn paard schrok zich de tandjes en sprong in volle galop een paar meter opzij waardoor ik er bijna naast lag...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 14:54

Zomenilu: Kind in kuil en zand er weer in ;) (ohhh, foei hestejente!)

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:56

Iemand die zijn kat uit liet. Heb toen wel goed moeten kijken maar ze had echt een kat aan een touwtje.

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 14:56

Niet op het ruiterpad, maar gewoon in de berm langs de kant van de weg: wielrenner met een heel heftige spetterpoep-aanval. Hij ging vlak voor me vol in de remmen en kon nog net op tijd zijn broek op zijn enkels trekken. Ik moet zeggen dat ik na de eerste schok van zulke witte billen en aanverwante zaken wel heel hard moest lachen. :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:03

Midden in de duinen iemand die dacht dat ie rustig (met krantje erbij!) op zijn hurken er eentje bruin kon bakken. Toen kwam ik met 2 vriendinnen voorbij... Nog nooit iemand zo snel zijn broek op zien hijsen en ggg..gg..gggoede...midddd..aagg zien stamelen :D
En wij dus heel droog: goedemiddag! terug zeggen en (we waren toen 12, 13 jaar) met de slappe lach doorgereden :D :D :D

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:05

Anne Marie schreef:
Niet op het ruiterpad, maar gewoon in de berm langs de kant van de weg: wielrenner met een heel heftige spetterpoep-aanval. Hij ging vlak voor me vol in de remmen en kon nog net op tijd zijn broek op zijn enkels trekken. Ik moet zeggen dat ik na de eerste schok van zulke witte billen en aanverwante zaken wel heel hard moest lachen. :D

Gadverdamme! Zag je het er ook echt uitspuiten??

HJ - Geen kinderwens, lees ik tussen de regels door?! 8-)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 15:07

Dejavu: op het ruiterpad kom je heeeel veel mensen met paarden tegen en af en toe ook wel eens paardenmensen. In de wereld kom je heeeeeeeel veel ouders tegen maar maar erbarmelijk weinig opvoeders :+
Maar serieus, zo'n kuil is toch levensgevaarlijk!

PK_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:08

Haha, leuk topic! Ik kan zelf niet echt gekke dingen bedenken maar jullie noemen we hele grappige situaties op! Hihi

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:09

Een militair met een bazooka-achtig ding op zn schouder en een sigaret in zn mond die zich wild schrok van mij :D

t was oefening maar ze waren vergeten het vlaggetje te hangen dus ik was nietsvermoedend gaan rijden. Ik kwam vervolgens uit de bosjes een dijk op geklommen en hij stond met zijn rug naar mij toe "op wacht"

Wolken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:11

Een brandweerauto. Het was in een periode dat er veel droogte was waardoor er preventief brandweer in de bossen aanwezig was.
Laatst bijgewerkt door Wolken op 08-05-09 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:11

Anne Marie schreef:

:oo *griebel*

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 15:11

Wolken schreef:
Een brandweerauto. Het was in een periode dat er veel droogte was waardoor er preventief brandweer in de bossen aanwezig was.

Oh ja, die heb ik toen ook gezien :D

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:12

Wij gingen 's avonds met de lesgroep op de manege een buitenritje maken, liggen er 2 mensen ergens half tussen de struiken.:P Dan komt er niet 1 paard langs (met ruiter!), maar wel 10:P Er kwam volgens mij geen eind aan het rijtje paarden voor die mensen.

LDRD

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:12

Het gekste dat ik ooit tegenkwam:

Een spiernaakte kerel met alleen sportsokken en sportschoenen aan. :D

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:14

trouwens, ben wel eens met een homo door het homobosje gereden :+ en toen ik wilde uitleggen waarom de kinderen liever niet daardoor heen wilden rijden was ik op zoek naar woorden. Totdat ik uhm 2 witte billen zag in de bosjes :o en het niet meer uit hoefde te leggen. Hoeveel toeval kun je hebben?

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:21

Plassende mensen, een quad en een tent (zo'n halve open) met picknickende mensen erin.

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:22

een olifant

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:22

:? leg uit zydeco? een pluche? :D

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:24

nee serieus een olifant

circus was in de stad , ze hadden de tent op een veld bij het bos staan ze waren denk ik de olifanten aan het uitlaten

paard was not amused
moet zeggen dat ik ook even 2 keer me mijn ogen moest knipperen of ik het wel goed zag

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 15:25

nee inderdaad, die van mij zou ook echt flippen. Hij flipt al van kleine eendjes laat staat zon enorm apparaat :oo
was hij niet ontsnapt dan? uitlaten zo los op het pad is wel heel bijzonder