Verslag bokt meeting+strandrit in bergen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Verslag bokt meeting+strandrit in bergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 18:09

Vanmorgen vroeg om half 7 nieuwe tijd mijn bedje uitgestapt en om kwart over 7 al op stal Gaaaap . Daar eerst alle paarden gevoerd en gekeken of de boer al wakker was. Ja dat was zo. Auto sleutels gevraagd en hup trailer er achter en even voor achten reed ik door de mest naar sint pancras om manon(dems75) met haar mundil op te halen.

Ze was al helemaal klaar. Mundil wilde eerst niet de trailer op maar met voer en wat duwen tegen zijn kontje ging hij erin. Aangekomen bij mij op stal rohan gepakt en gezadeld en op weg naar het bos. Onderweg kwam ik anneke tegen die ook mee ging rijden.Ze moest dus nog flink op schieten. Haha! nadat wij nog 10 minuten lekker hadden gestapt komen we bij de stal waar anneke staat aan. Ja sorry hoor, maar de paarden hadden nog geen eten gehad (hoort altijd om 8 uur gevoerd te worden,maar om kwart voor 10 hadden ze nog niets gehad).Na even gewacht te hebben op weg naar de duinen.

Het was koud,maar gezellig met z'n 3en. vlak voordat we het strand op moeten ging rohan stil staan . Beneden waren er ong. 6 aanspanningen met o.a. belsen, friesen, halfingers en tuigers echt een gaaf gezicht. Na een paar minuten durfde rohan toch naar beneden te gaan. Lekker gedraafd en door het water heen gespattert.Toen we terug gingen kwam cowgirl ons al te gemoet gereden. Zij was gebracht met de trailer naar het strand.
Bij de strand opgang kwamen we manege poelenburgh tegen en ook al zo geliefde paard van cowgirl rambo Extreme duivel . Ze waren nog geen 10 passen op het strand of ze gingen er in volle galop vandoor .Daarna gingen wij naar boven. Toen we eenmaal boven waren kwam evy met de mede ponyclub ruiters aangereden die gingen nog naar het strand toe.

De rit naar huis is allemaal goed verlopen.Mundil gelijk weg gebracht naar zijn zomer verblijf op het land. Haha! Ik ben nu alleen helemaal af Gaaaap

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een geslaagde rit was geweest en het patatje en ijsje bij duinvermaak smaakte ook erg goed, bedankt daar voor manon.

Wodan en ik onderweg in de M2


Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 18:22

Gaaaap hoort dit niet bij Boktmeetings???

Ook niet verder gekeken dan je neus lang is he!
Ik had allang een verslagje geplaatst }> }> }> Haha! Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 18:39

Verward vond het hier wel geplaatst?

Wodan en ik onderweg in de M2


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, ComscoreBot, Ilonaa1994, Mira283 en 38 bezoekers