owh wat zijn hafjes toch braaf :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

owh wat zijn hafjes toch braaf :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 21:34

Vandaag met Jamaica het "ruiterpad" uitgeweest. We moesten toen eerst langs een weiland waar een flinke kudde van "onze" paarden in stond, en tja, dat blijft ze moeilijk vinden. Dus de passage zit er alvast in Haha!
Een stukje verderop sloeg ik rechtsaf, waar ze spontaan in traver begon te lopen (wat nou, hafjes kunnen geen GP??? Haha! Haha!) Tot ik een groepje ree-en zag staan, dus ik halthouden, zodat ik even kon kijken.... Maarja, die groep paarden stond nog steeds te hinniken en Jamaica stond te piafferen Haha!

Weer een bocht naar rechts, dus even een stukje rustig draven. Jamaica, RUSTIG! draven!!!!!!
Nouja, hier dacht Jamaica dus echt anders over en naaide er met het bit tussen haar kiezen tussenuit.
Heb haar op de *net ingezaaide* Scheve mond akker op een volte gezet en toen kreeg ik haar vrij makkelijk terug.
Tja, die akker vroeg erom hoor! Die lag er zo keurig strak bij Haha!

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 10:44

leuk he de lente wanneer de paarden vol zitten met hormonen!!!!!!ik ben blijj dat mijn paardje drachtig is want als ik op buitenrit wil moet ik langs een weiland met hengsten!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie