groepsdressuur 1e plaats!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

groepsdressuur 1e plaats!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 16:51

Ik had vandaag op de manege (manege Caprilli in Panningen) groepsdressuur. Je moest met de groep rijden met wie je ook in de les zit. Wij reden met 8 man. Bijna iedereen deed mee van onze les, op 1 na.
Ik dacht dat ik op Pluto moest want dat zeiden ze afgelopen woensdag. Dat is een errug leuk paardje. Maar vandaag bleek dat ik op Nyala moest Boos! , een paard die niet goed door de stelling kan..het bit nogal vaak wil vastpakken...en zeker niet de snelste is....grrrr...ik baalde toch wel ff. Maar er was niets aan te doen. Om 12 uur was ik met mijn zus(die ook mee reed) en yentl(kwam kijken) op de manege. Rond half 1 opzadelen. En om 1 uur aan de beurt. Het ging niet echt super vond ik hoor! Nyala sneed alle bochten af, pfff! we dachten dat we wel laatste zouden worden, want in de andere groepen reed ook onze instructrice mee. (reden met 5 groepen in Z) Toen kwam de prijsuitreiking. En we waren 1ste!!! had ik echt niet verwacht!! joehoeeee,we zijn de beste groep van de manege Tong uitsteken


Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:15

Nou, gefeliciteerd dan mar hè? Haha! Op naar het Z ! Toch Verward Haha!

Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht ;)

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 18:56

ja man...had ik ook echt niet verwacht!!!!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 19:04

gefeliciteerd!
ik denk dat de andere dan toch neit zo goed waren dan je dacht en jullie neit zo slecht als je dacht.
meestal denk je van jezelf ddt het heel slecvht ging maar dan valt het meestal wel mee.

heb je er trouwens fotos van?

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 19:42

nope...helaas geen foto's. Linda had gezegd dat mam er geen mocht maken.....was wel leuk geweest voor bokt. Maar aan de ene kant: maakt het me niet uit, want dan zien jullie niet wat voor paard ik had. Hij loopt echt niet mooi....met zo'n lange nek. mja.....

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:18

ooohhh...krijg ik de schuld!!! ik had tegen mam gezegd dat ze er van mij niet perse een hoefde te maken!!!
(maja...hier ga ik nu ff geen ruzie maken Knipoog

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 20:21

Wat goed!!
en hoe beviel je nieuwe broek? Lachen

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 20:32

de nieuwe broek is goed! eindelijk een nieuwe..en dan nog bordeaux ook! Ik heb er niet mee gereden want we gingen allemaal in het zwart. hadden ten een 9 voor uniformiteit....Haha! enne hebbie t geld al?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:44

Nee want ik heb Laura nog niet gezien Haha! Maar idd echt cool ik had het ook niet verwacht hoor,echt zo van Oooh Bloos Hihih!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 21:51

ooo..hahhaa...je houdt het geld zeker Tong uitsteken -geintje-
we zijn gewoon beter dan de groep van onze instructrice...joooojoooo!

LouB
Berichten: 456
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 21:58

Gefeliciteerd!! Wij hadden vorig jaar op onze manege ook gewonnen daarmee!! We waren de beste van de 28 lessen die mee deden!!! Haha!

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:01

reden jullie ook in het Z???????????

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 22:06

Neej ik geef t Laura morgen Knipoog Ben niet zo smiechtig als jij Mo Knipoog Tong uitsteken Grapje!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

deedee19

Berichten: 7930
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: Noord noord limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 16:17

Heel goed van jullie hoor!

Het duurde 1 seconde en een liefde was geboren. Ik ben dankbaar dat ik jou nu ken en voor ieder mooi moment dat ik mee mag maken zolang jij hier bij mij bent...

IG: @doorikke

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 22:08

het was genoemd Z, kun je beter zeggen. want er zaten geen "moelijke"dingen in zoals het "echte" Z. Het was eignlijk een gemnakkelijke proef zeg maar. alleen was B ed. nóg gemakkelijker. (bv. zonder galop)

Vendell

Berichten: 430
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:28

Ohhhh, ik zat al met m'n mond open en met mijn kin op mijn knieen... Wauw een hele manegegroep op manegepaarden in het Z... niet dat dat niet zou kunnen, maar als dat zo was kwam ik ook bij jullie rijden want dan zouden jullie wel mega-zeldzaam zijn! Knipoog Haha! Knipoog

Gefeliciteerd met je overwinning! Hangt je rozet naast je ingelijste protocol boven je bed? Tong uitsteken

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 23:15

Vendell schreef:
Ohhhh, ik zat al met m'n mond open en met mijn kin op mijn knieen... Wauw een hele manegegroep op manegepaarden in het Z... niet dat dat niet zou kunnen, maar als dat zo was kwam ik ook bij jullie rijden want dan zouden jullie wel mega-zeldzaam zijn! Knipoog Haha! Knipoog

Gefeliciteerd met je overwinning! Hangt je rozet naast je ingelijste protocol boven je bed? Tong uitsteken

ja idd, dat dacht ik ook

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 19:08

hahhaa..dat was ik ook al aan het denken dat jullie dat zouden denken als ik dat zou typen:D Maar een aantal manegepaarden rijden wel wedstrijden. sommige hebben M gereden. en andere zitten in het 8-tal.(en die zijn ook limburgs kampioen geworden) het zijn wel hele goede paarden dus.:J


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, beegee, Capriootje, Ineke2, jazzejam, Laj1, Sanne_com, sterregoud, Zoey_julia en 75 bezoekers