Ik kan d'r echt nie meer tegen...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 15:10

het is weer zover hoor Verdrietig gister aan het rijden.. en snel was hij, en overal van schrikken, wegspringen, weigeren.. ik kon er niet meer tegen.. ik had geld in m'n zak zitten dus dat eerst aan m'n vader gegeven.. misschien was dat het. Maar nee hoor.. hij ging gewoon door! Ik was een weiland in gegaan omdat ik dan alleen ben en dus fijner kan rijden (vind ik) maar nee dat ging ook niet.. het enigste wat hij wilde was RACEN!! Ik ben JANKEND (ja echt jankend!) afgestapt en ik wilde hem terug zetten. Maar ik mocht hem niet terug zetten, dan zou hij morgen (vandaag dus) nog wilder zijn! Dus ik er weer opgeklommen. Het ging al beter. Hij liep hard maar hij deed zijn oefeningen goed, vooral de oefeningen als wijken, schouder binnenwaards enzo gingen SUPER! Maar verder was het niet veel.. Hij schrok nog steeds best snel, maar toch deed hij zijn best. De eigenaar van stal zegt dat het door het weer komt. Maar ik kan er echt niet meer tegen.. en in de stal is hij dan altijd extra lief.. ik weet echt niet meer wat ik met hem moet hoor Verdrietig

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 15:13

Het waaide gistren ook wel erg hard hoor, ik ben ook bijna alle kanten opgestuiterd, terwijl dat normaal wel meevalt. Zelfs de koeien en de paarden van de buren liepen te racen en te bokken!! kop op!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 15:23

ach meissie....het kwam gewoon door het weer!!!
Door de wind hoort ie gewoon hele rare dingen!!! Vandaag is het weer wat rustiger duz succes met rijden!! En als het niet meer goed gaat, haal je er gewoon iemand bij die je kan helpen met rijden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 15:35

He meissie, laat je niet ontmoedigen hoor, ik ben de derde die je gaat zeggen dat het aan het weer lag. Die van ons waren ook knettertjegestoord......

Hou vol hoor, zo'n dip hebben we allemaal wel eens, laat je er niet door ontmoedigen! Hou je taai!

Sonja

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 15:35

Ja dat heb ik gister ook gedaan.. de eigenaar van stal is erbij komen staan.. en heeft me soms een aanwijzing gegeven.. en een compliment hihi.. (hij had tegen mijn vader gezegd dat hij vond dat ik stiekem toch wel heel goed reed Haha! ) maar ik vond het gister zo erg.. ik heb gister avond thuis ook zelfs nog zitten janken! zo erg vond ik het.. Verdrietig maar vanavond les, dus dan vind ik het niet zo erg als hij dat doet..

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 15:36

ik had mijn vriend in het midden van de bak gezet, niet dat dat wat uitmaakt, maar vor 't idee zeg maar!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 16:18

Je kan je soms inderdaad erg oliebol voelen als het niet goed gaat! Nou ja joh, het zal heus beter gaan! Die van mij waren gisteren ook knap vervelend, terwijl mijn paard normaal gesproken niet zo snel iets doet en nooit schrikt. Gisteren was die alleen maar aan het klieren en bokkesprongen aan het maken. Het weer heeft echt invloed!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 16:20

Huh, nathalie, ik heb gisteren bij jullie op stal gereden, rijvereniging. Renske (staat ook bij jullie, heeft een klein donkerbruin paardje) voelde de bui ook al hangen en die vroeg of we binnen zouden lessen en daar was ik zeker voor! Anders race ik ook alleen maar in het rond en komt er van lessen niets meer terecht! Er stond echt veel wind hoor, dus de stalhouder had gelijk. Je kunt onderhand nog beter in de regen rijden dan in de wind. Dus troost je, het komt wel goed.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 18:14

aaaah wat stom
ex is laatste tijd ook wel stom hoor
maar ik hoop voor je dat het door het weer komt, heb trouwens de reacties niet gelezen.
dat ie nog zo super actief is op die leeftijd, poe zeg

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 18:15

Ach. De 1 zegt; op die leeftijd is hij allang toe aan rust! en de ander zegt; op die leeftijd istie in de bloei van z'n leven!! En ik ken genoeg paardjes die super actief zijn als ze al rond de 20 zijn hoor!! Zo oud is dat nog niet Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 18:22

ach meid wat maak je je druk. De oefeningen deed ie super en je bent blijven zitten. Eigenlijk zou je nu met een super gevoel thuis moeten zitten omdat jij je toch maar eventjes gered hebt in deze vervelende situatie. Want gek doen ze allemaal wel een keer van tijd tot tijd en jij hebt dat deze keer heel goed opgelost.

Party!! Party!! Applaus voor jezelf Party!! Party!!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 18:24

hihi zo had ik er nog niet overna gedacht... moet ik voortaan toch maar eens doen denk ik Party!!

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 20:00

Ik hoef er met dat weer van gisteren niet eens op te gaan, dus dat heb je al weer op mij voor, jij kan tenminste rijden met dat weer, al is het niet probleemloos. Lachen