vandaag....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 23:01

ik heb vandaag lekker op dorus gereden(zo als elke week tegenwoordig) maar het was alweer 2 weken geleden omdat hij stil heeft gestaan(drukking) ik het begin ging het echt *piep*, hij zit vast op rechts..maar we waren op de volte linkerhand, dus ik vraag stelling en buig hem een klein beetje in..gaat ineens galopperen, en dat nog zo'n 4 keer en toen gaf ie het toch maar op..verder ging het best goed behalve dat ie zo ontzetten sterk is, das echt niet normaal!en dan gaat ie ook nog onder je uit lopen als de klere..maar uiteindelijk had ik hem goed bij elkaar en mooi gesloten..het heeft veel moeite gekost, maar het is me gelukt!hihi. daarna naar de stad geweest, met m'n vriendin, schoolspullen kopen voor haar ging het keihard regenen maar dan ook echt KEIhard!!toen we moesten fietsen naar huis!!k*t!!
o ja, en gehoord dat het heel goed gaat met pluutje en grannie dat pluutje heel vrolijk is en grannie alleen maar oog heeft voor een hengstige merrie!hihi typisch "mijn" grannie! Lovers Lovers