Wildpoeper!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Wildpoeper!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 16:19

Haha!
Dit is zonder twijfel het meest hilarische verhaal OOIT verteld, dus ook uit mijn mond! Ik zweer het, het bestaat niet dat er ooit iets hilarischer is verteld...

Gister mocht ik met mijn paps op onze arabo's naar het bos. Mijn allerliefste zusje zou mijn Kl*te WPNer longeren (heeft ze geweten). Dus ik op de allerliefste hengst ter wereld gestapt en rijden maar. Wat een ongelofelijke poeperd is dat toch. Die is zo vrolijk! Als die ooit sjaggie is, dan eet ik mijn schoen op, echt waar, dat is zo'n vrolijkerd! Cool
Dus wij lekker voorop, Voltrack hing er met z'n chago kop een eind achter en Patent maar rennen. Wat een beest! (ok, dit is nog niet hilarisch, maar een lofzang aan de allerliefste hengst ter wereld mag best!). Ik zat echt te genieten, en meneer de hengst ook hoor. Wat een prachtig ventje is het toch Kwijl Lovers
Het ritje op zich was niet zo heel erg bijzonder. Gewoon een beetje gecrossed, Patent gedroeg zich af en toe wat springerig, maar verder was het gewoon lekker een lente-ritje. Totdat we dus bij de wildpoeper kwamen. En nu wordt het echt grappig... Het wandelpad loopt daar zo'n 5 - 10 meter rechts van het ruiterpad. Het ruiterpad loopt vlak langs een sloot en in die sloot. Pad is meestal een blubberboel, dus daar stappen we altijd. Patent stapt altijd als een idioot (turbostap), dus die liep daar met z'n oortjes naar voren vrolijk te doen... wat een paard! En opeens zie ik daar een eind verderop een man in de sloot zitten. Blauwe jas aan en ik dacht: wat doet die daar? Zittie soms verstoppertje te spelen. Dus ik bleef hem maar aankijken, totaal verwonderd... Echt zo'n HUH?-moment. En die man bleef maar raar terug kijken, dus ik snapte er echt niets van. Je gaat toch niet zomaar met je blauwe jas aan in een sloot langs een ruiterpad hurken, en als volwassen vent ga je toch geen verstoppertje spelen. En hij bleef maar moeilijk kijken. Ik snapte er echt niets van en ik bleef hem dus verdwaasd aanstaren. En toen opeens zag ik dat hij daar in zijn BLOTE KONT zat. *pling* het kwartje viel. Die vent zat daar gewoon in die sloot (altijd droog) te POEPEN... Nou, ik bezweek! *LOL*
En dat gezicht erbij, dus ik bleef (uiteraard dubbel van het lachen en naar adem happend) omkijken, en Patent maar lopen... Ik hád het niet meer... Welke idioot gaat nu vlak langs een ruiterpad in een droge sloot zitten poepen... echt ongelofelijk! Dus ik zat de rest van de rit heerlijk na te genieten (hij moest vast nodig, of zou hij juist op de verlossende laxeerpil zitten wachten? Had hij wel wc-papier mee? Of ging hij z'n kont niet afvegen?), maar omdat het bij mij onwijs lang duurde voordat ik eindelijk snapte wat hij deed vroeg ik me af of mijn vader (reed een flink eind achter mij) het gesnapt had. Dus thuis vertel ik mijn zusje het hilarische verhaal (je hebt wat gemihist! Haha! ) en zij lag dubbel van het lachen (ok, ik spoor niet helemaal), maar ze geloofde het niet, een wildpoeper in het bos? Ons bos, dat zo druk is dat je daar niet eens een scheet durft te laten? Ja echt. Dus ik vraag mijn paps of hij die wildpoeper ook gezien heeft, waarop zelfs híj begint te lachen... Bloos Haha! My god: EEN WILDPOEPER IN ONS BOS! Ik ga nu echt elke dag daarlangs rijden en dan roepen: oh meneer de wildpoeper, bent u daar?
Of zal ik hem de volgende keer uitleggen dat het erg milieuvervuilend is wat hij doet? Echt súper, hoe bedenkt zo iemand het, te gaan hurken midden in het bos dat net al zijn blaadjes écht kwijt is... Ongelofelijk! *LOL*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 16:29

Misschien kun je volgende keer een rol wc-papier voor hem meenemen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:55

Je zou de rol pleepapier ook daar aan de boom kunnen hangen, en er een soort afdakje boven maken, anders is na 1 regenbui de rol 1 grote, harde klomp geworden, dat poe(p)st niet lekker!

Toos paardloos

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:38

of een stuk WC papier tussen de bomen inhangen met een tekst erop. Zoiets als: 'voor de wildpoeper' of 'gaat ie lekker' ofzo Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:12

dat kan ook alleen Laui! maar overkomen *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:16

Hihihi! Ik heb toch een beetje medelijden met die wildpoeper hoor, hij moest vast heel erg nodig, en dan zit je behoorlijk in het nauw. Kun je voor noch achteruit! WHAHAHAHAHAHA

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:45

WHAHAHAHAHA hij keek vast zo raar naar jou omdat hij heel hard moest
*drukke* WHAHAHAHA LOL hihiiiiii !!!!!

Finnea

Berichten: 10070
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:44

Wahahaha, superverhaal *LOL* Haha!
Echt lollig Tong uitsteken

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 12:16

Hij vond het vast ook behoorlijk genant dat hij net aan het hurken was toen ik langs kwam, en ik bleef echt de hele tijd naar hem kijken, zo van: HUH? En hij maar half angstig, half moeilijk terugkijken... Op z'n hurken!
Ik snap echt niet dat je midden in het bos moet poepen en het niet meer kan ophouden. De meeste mensen (mits niet aan de schijterij) poepen gemiddeld 1 tot 2 keer per dag, dan kun je het midden in het bos toch ook nog wel ophouden? En hij was niet aan de racekak, want ik hoorde geen enorme spuiterij. En als je dat al bent, dan ga je toch thuis (met een wc-rol, jak, het idee alleen al...) op de wc-pot zitten en blijf je daar lekker zitten met je potje Norit tot het over is?
Hoe dan ook, wij hebben dus een wildpoeper in ons bos... volgende keer ga ik de boswachter bellen (had mijn mobiel niet mee), oh wat geméén!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48122
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 12:59

haha... een wildpoeper.... Haha!

Het "ergste" wat mij is overkomen is dat we (toen ik op vakantie was 8 jaar terug ofzo) met de paarden van Zenderen, via Azelo naar Delden gingen.... we komen over het viaduct heen, misschien nog 100 meter bij het eerste zandpad vandaan... stond er een vent met z'n leuter in z'n hand langs de weg...

Mijn vriendin en ik keken elkaar aan en zeiden allebei tegelijk "GADVERDAMME!" en gaven de paarden de sporen... Haha!

En in het Kralingse Bos (Rotterdam) hebben we heel vaak de potloodventerpaadjes tussen de struiken gezien... Haha!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 13:30

*LOL* Oh jeetje! Ook hoe je het verteld he!
Als iemand daar moeilijk zou zitten te kijken in de sloot, en ik niet doorhad dat ie een poepertje aan het doen was, had ik vast en zeker geroepen: "Is er iets meneer, heeft U hulp nodig?"



Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 13:39

hahaha sta je echt super voor |u| *LOL*

btw daar kan je toch een boete voor krijgen?? Verward Haha!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 18:25

ha ha cool!
ik had laatst iemand die zat achter de bosjes drie meter van het voetpad, OP het ruiterpad te plassen.
een vrouw.
die stond ook lekker voor paal

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:00

hahahahahahahahahahahahahahaha nee eigenlijk moet de gemeente een loket voor wildpoepers neerzetten mert erop: TE KOOP WC PAPIER EN HYGIENISCHE VERBANDEN Haha!:D:D:D:D:D:D:D

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 19:10

Oh my god... dat is wel heel erg. Zo midden in het bos en dan met een bordje: DAAR IS DE SLOOT... Dan ga ik echt elke dag de hele dag daar heen en weer rijden. Wel mezelf aan m'n paard vast binden, want oh jeee, als ik dán moet lachen, dan val ik er vanzelf 'n keer af!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:23

Ah wat errug, dat wil ik óók eens meemaken... Maargoed, nu ff MIJN verhaal... ik ging op ponykamp (leuk, leuk, leuk...), daar was geen normale wc, neej, het was zo'n chemo tiolet, zo'n dixie... nouja, ik d8: in dát ding ga ik niet schijten, en ik heb zo E E N W E E K mijn schijt op gehouden. Toen ik weer thuis was, d8 ik: "haaaaaaaa de weeeeeeeeceeeeeeeeeeeeeeee!!!" en ik heb daar, je raad het nooit, anderhalfuur gezeten, ik kreeg die schijt er niet uit... en zéér dat het deed, vet genant, want mijn broer was intussen al 80 x langsgekomen van: "ik wil nu onder de douhouche!!!" echt, nohh... dat vergeet ik nóóit meer!

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(

Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:59

Laui! schreef:
Of zal ik hem de volgende keer uitleggen dat het erg milieuvervuilend is wat hij doet?


*LOL*

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

gomir

Berichten: 25513
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:09

Wat een verhaal zeg Party!! Echt weer iets voor Lau...Knipoog
Ik maak zelden dat soort dingen mee Verdrietig

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 07:37

Natuurlijk gebeurt het als ik niet meega! Jammer, Laui heeft wel aangewezen waar ie zat maar ik heb hem niet gezien en z`n drol ook niet of een stukje pleepapier Haha! Ik ga wel opletten, ik wil hem ook zien!!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IngeK, Koekie73, MissSicarius, Mnoonn, Vagabondo en 23 bezoekers