Priveles ging nie door grrrrrr...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Priveles ging nie door grrrrrr...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-03 12:03

Ja, mijn achternichtje zou vandaag priveles voor het eerst hebben op Cerise.
Tenslotte mag ze op mijn paard rijden, maar wel als ze goed les krijgt.

Echter donderdagochtend zag ik het beeld voor mijn ogen al een beetje 'wiebelen', voelde me slapjes....
Oh nee he....

De les ging dus vandaag niet door.
Ik wil er de eerste periode zelf bij zijn omdat het meisje nog niet zelfstandig genoeg is, en ik een paard heb die op de poetsplaats gewoon even op je tenen springt af en toe (lees: nogal explosief type Bloos ).

Als ze les krijgt wil ik dus eerst mijn paard ff longeren, dan mag ze als een bom ontploffen, en daarna pas opzadelen enz. Haha!

Ik heb nu griep, gisteren zelfs 39 graden koorts terwijl ik normaal 36,5 heb ongeveer, en zelden koorts of verhoging heb!
Met chemokuur moet je tijdens koorts het ziekenhuis bellen.
Wat zegt de verpleegkundige:
"Misschien heeft u gewoon een dip door de chemokuur."

Toen werd ik even pissig, want ik had al verteld van de keelpijn, het hoesten, de koorts, enz.
Heb dan ook even mijn middelvingertje opgestoken, en de telefoon aan mijn moeder gegeven, en mijn moeder mocht met die dame 'korte metten maken'. Tong uitsteken

Al met al werd overlegd met de arts en als het vandaag niet minder was moest ik weer bellen.
Het is IETS minder ja, maar die keelpijn... ech nie...
Gelukkig is Peter vandaag vrij, gauw een boodschappenlijstje in elkaar zetten! *LOL*


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 15:19

he wat vervelend dorine, dat je je niet goed voelt
En wat een duffe opmerking zeg van die verpleegkundige......word je ook lekker beter van............not

sterkte!

Lizz

Berichten: 8891
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 17:25

dat is minder zeg!
hoop dat het inmiddels al weer beter gaat
sterkte

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

horseless
Berichten: 2398
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 18:32

Balen Dorine... Beterschap!!! Ach gut

Nog steeds lief verlegen en onschuldig

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 18:59

Wat vervelend zeg, hopen dat je snel wat beter in je vel steekt. Houd ons op de hoogte.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:48

Dat is balen, laat Peter je maar lekker vertroetelen Ach gut

mrnino

Berichten: 995
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Een plaatsjuh bij `t ijsselmeer ENKHUIZEN !

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:51

jeetje dat is baalen.

I LOVE MR.NIÑO 4-EVER AND ALWAYS !!!+o+
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
PROFIEL HELEMAAL VERNIEUWD.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 19:55

Oh, wat naar zeg! Guinnifer is de hele week al ziek (paar daagjes iets beter, nu weer dikke koorts) en die is kerngezond. Zij heeft altijd hele hoge koorts en de eerste dag was het tegen de 41. Mijn mams paniekt niet gauw, maar die zat echt zo van: wanneer bel ik de dokter? Kind maar met een ijszak in bed gelegd en toen daalde het wel iets (net iets onder de 40). En nu zit ze weer op de 38. Ik mag lekker Patentje rijden nu, maar het is wel heel zielig zoals ze op de bank lag van de week (ik zit met 39,5 graad nog te puzzelen, krant te lezen etc, ben niet weg te krijgen, de enige keer dat ik boven de 40 had lag ik gevloerd, gelijk dokter d'r bij).
Heel veel beterschap! En dan volgende keer beter en maar hopen dat het dan perfect gaat!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-03 20:30

Ik ben nooit zo snel ziek, maar ik had het een keertje heel erg...
Alles ging fout, die dag. Gewoon naar school geweest, naar mijn rijles gegaan, en daar... nohh, ik kon niet meer lichtrijden, mijn benen trilden, en als ik door ging zitten, deed mijn buik pijn. Mijn keel kneep dicht, en mijn pony ging ervandoor... Ik balen, er nog net niet afgevallen, (had weinig gescheeld, overigens.) na de les op de fiets, drie kwartier op weg naar huis gezeten, (koouud) nou, ik thuis, zit te eten, val ik met mijn gezicht voorover in mijn bord flauw... ziieek dat ik was, hoeveel graden koorts ik had, weet ik niet... maar toen wisten mijn ouders ineens waarom ik die dag zo hangerig was... :s

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, amaniblauw, criollo_yess, hollie, josien_m_, Macs, noox, Poldermenner, Swift, Tajmahal, Vagabondo, veerle92, xxPaige en 111 bezoekers