Toekomst van HBO Paardenhouderij?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 11:32

[quote="memory. Maar hoezo mensen die alle kennis uit de praktijk hebben verkregen...die mensen hebben toch ook gestudeerd of niet dan??? Verward

[/quote]


16 jaar werkervaring dus universitair?? Haha!


memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 11:49

Als het zo eens werkte Haha!

Natural Horsemanshipdag Arnhem 8 en 9 September 2007!!
http://www.nharnhem.nl

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 20:38

Dees schreef:
Feit is dat je gewoon veel meer toekomstperspectief heb met een algemene opleiding.


Ik heb eigenlijk hetzelfde antwoord als memory. Ik doe ook dier- en veehouderij, feit is dat hierbij een heleboel aspecten van de landbouw aan de orde komen. Daarbij kun je afstuderen in een bepaalde richting.
Ik denk dat wij ook een hele algemene opleiding hebben. Hoe het met de opleiding in Dronten zit weet ik niet precies, ik geloof dat dat meer alleen op paarden is gericht.

"The world is best viewed through the ears of a trotter"

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 20:41

paardenhouderij kan je nooit leren dat is een gevoel dat je wel of niet hebt,,,,,,,,,,,,,,,,,, helaas kan ik er niets meer of minder van maken

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-03 21:06

Ik doe HBO management, paardenhouderij en sport. Deze opleiding is heel gericht op het bedrijfskundige aspect en management. Met de opleiding hoef je helemaal niet in de paarden terecht te komen, je kan ook bijv. accountmanager worden op een 'gewoon' bedrijf, al ga ik het liefst verder in de paarden.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Athena1982, boemel, Bytespider, Clmr, Googlebot, jazzejam, manonnevot, nick_en_ik, xTammyy en 73 bezoekers