Jamaica's 1e "men" ervaring :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LadyMadonna

Jamaica's 1e "men" ervaring :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 21:52

Ik had vanavond om een of andere rede absoluut geen zin om te rijden. Ik stond te poetsen toen ik me ineens bedacht dat ik het tuig van de stalhouder had zien liggen. Dus ik naar mijn stalhouder toe: "mag ik dat eens passen?" Ja hoor, geen probleem...
Afijn, schoftje opgelegd, zit prima. Staartriem vast en Jamaica stom omkijken " wat ben jij nou aan het doen????"
Toen hoofdstelletje in (stangetje en oogkleppen) over het halster heen.
Jamaica gelijk continu in de scharen proberen te bijten natuurlijk Haha! Ik naar de bak toe, en zo wat rondjes (ernaast) gestapt.
Ze stapt braaf met me mee, maar zodra ze iets hoort wringt ze zich in alle mogelijke bochten om toch maar wat te kunnen zien Haha!
Ach, het blijft een maflinger

First they teach you to be patient, and then you'll learn there's not much time.... -Bertolf-

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:54

leuk zeg!

Wil je er mee verder gaan? Dus tzt ook voor de kar??

FNRS jury dressuur, mennen, carrousel, springen en parcoursbouwer
http://www.sintels.nl
[MHK] 12 of 16, wie rijdt er mee in het carrouseltopic?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-03 08:58

Leuk he, steeds wat nieuws proberen!
Suc6 met Jamaica's verdere 'men-cariere'.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie