belazerd !!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

qhlover

belazerd !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-03-03 14:10

Hoi, Dit is nog niet zo lang geleden gebeurd, daarom wil ik jullie waarschuwen: Koop nooit een paard bij Westernstal Cobo !
Ik heb daar een Quarterhorse gekocht, na een week bleek hij kreupel.
Bij de dierenarts bleek dat hij een aandoening heeft aan zijn gewrichten en hij is hierdoor niet geschikt om bereden te worden, want dan krijgt hij heel veel pijn. Omdat ik dit paard pas een week had ben ik gelijk terug gegaan, maar de eigenaar van de stal Klaas Cozijnsen en zijn hulpjes beweerden dat ik dit had veroorzaakt door het paard verkeerd te rijden !!!!
Na veel problemen heeft hij toch het paard terug genomen (om hem vervolgens weer te verkopen) , maar geen centen terug, Neen ik kon een ander paard uitzoeken. Met behulp van de dierenarts kwam ik erachter dat meer als de helft van deze paarden niet gezond zijn, omdat ik niet anders kon heb ik toch een paard uitgezocht, die gelukkig niets mankeerd maar wel veel minder waard is en veel minder kent als het eerste paard....
Belazerd dus !!!! Wees gewaarschuwd !!!

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 14:21

Te koop: boomloos zadel van goede kwaliteit
http://www.bokt.nl/markt/ad/430699/boom ... l-colorado

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten