Meeting, Oma en kleindochter

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 22:45

Vanavond hebben mijn zus en ik de stoute schoenen aan gedaan en oma, mama en dochter bij elkaar ingedaan.
Lianne had gereden met Berber, en erafgevallen Haha! , eigen schuld, moet je maar niet zo hard scheuren op het strand! *LOL*

Ik ben lekker bij Isolda en Udinneke gebleven en heb lekker leuke dingen gedaan met Udinde. Isolda vind dat heerlijk, want zij heeft dan even rust, ik zie haar echt vredig grazen.
Voetjes gevraagd, maantjes gekamd, rondje aan het halstertouw om mama heen gelopen.
Ik had daarna de bloemengieter gevuld met veel water en was daarmee de wei in gegaan. Isolda was er natuurlijk weer eens bang van.... Die oenige meid! *LOL*
Maar Udinde- tje niet hoor. Die leek te zeggen: He wat heb jij daar?? Ik moet dat even proeven! He er komt water uit, das ook geinig!
Was echt heel grappig en we zaten er beide helemaal onder! Ik heb zelfs haar voorbeentjes afgespoeld, helemaal tot boven de knie. Ze wist niet zo goed wat er gebeurde en stond vol verbazing haar voetjes af te snuffelen. Nog een straaltje water erbij, over haar neusje natuurlijk. Stond ze als een gek te fleemen! Ach wat een feest heb ik toch met dat beestje! Die is echt nergens bang voor! Haha!

Haha, maar toen kwam the big bad mamma eraan. Berber liep al met opgezette nek en dribbelpasjes buiten het hek, ze was dolblij dat ze Isolda weer zag!! Met van die zachte hinnikjes, alsof ze wil zeggen, hallo hallo, ik ben er weer. Ik heb je gemist!
Helaas dacht Isolda daar anders over.... Verdrietig
Ze vlogen als idioten door het land en Udinde raakte de kluts kwijt en liep met het eerste de beste bruine paardelijf mee. Berber maakte daar dankbaar gebruik van en pikte Udinde in!!! Echt, ze liep er om heen te draaien alsof het haar eigen was.
Isolda werd woest en heeft haar mama even goed op haar nummer gezet.
Sja even wennen dat je nu oma bent ipv mama.
Daarna zijn ze nog even fijn door de draden heen gerend, maar daarna was de rust wel wedergekeerd.
Af en toe een dreigementje van Isolda en een paar rake klappen, maar Berber had haar lesje al geleerd en bleef sneu in een hoekje kniezen.
Ze was helemaal sneu, was ze zo blij dat ze weer bij haar Isolletje was, krijg je zo'n ontvangst....
Maar ach, nog een dagje dan zijn ze weer de dikste maatjes en kan Udinde mooi met haar omaatje spelen. Heeft Isolda ook een de tijd voor haar zelf!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 23:21

aguttie!!!ik zie het echt al helemaal voor me,hoe je alles beschrijft:geweldig gewoon!
ik geniet er gewoon van het te lezen Party!! Party!! Party!!

lieve udinnie toch...*zucht*

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 23:52

Ja wat heerlijk toch, dat paardenspul bij jou. Ik zie het ook helemaal voor me.
Als ik jou was, zou ik al die verhalen uitprinten en er een Udinde dagboek van maken! Of misschien deed je dat al?
Groetjes, Ada

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 12:10

heej zeg,das nog eens een idee,als je wel een kraan hebt maar geen slang en je wilt je paard zijn benen afspuiten?pak gewoon de gieter!!!! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 15:39

*LOL* Lachen Lovers
ik deel 200% mee in je feestvreugde!!
Ik hoef eigenlijk geen Wayo-verslagen mer te schrijven ( ff weinig tijd), dat doe jij wel namens mij *LOL*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 19:51

Foto's, foto's, foto's...ik wil foto's!!! Hihihihi...heb trouwens wel een beetje medelijden met Berber hoor...is ze zo blij haar kindje weer te zien, krijgt ze op haar kop van dat zelfde kindje...maar eh, denk je dat ze Udindje ook leuk vond? Lekker oma spelen... Haha!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 21:53

Heej wat leuk om dit zo te lezen!! Ik zag het al helemaal voor me Party!!
En ook met dat benen afspuiten met de gieter, hahaha LOl, maar je hebt me wel op een idee gebracht Haha!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-01 16:39

He nog even geduld met die fotoos! Vandaag is Marco's vriend aangekomen met digi-camera. Ik denk dat ik deze week wel eens dat ding kan lenen en dan maak ik fotoos van het mooiste gelderse paardemeisje van Ameland!
Kunnen jullie eens zien hoe ze gegroeid is en wat voor een boef ze geworden is!