Wat een geluk... verhuisd

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vendell

Wat een geluk... verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 21:14

Na ruim een half jaar aangemodderd te hebben is afgelopen vrijdag 'de emmer overgelopen met de laatste druppel' en ben ik vrijdagavond met Lavendel verhuisd. (heerlijk zo'n eigen trailer!)

En ik ben er bepaald niet op achteruit gegaan! Ik vermaak me weer best met mijn paardje en het lijkt wel of Lavendel er ook vrolijker op is geworden... in die paar dagen al. Ze stond de hele stal bij elkaar te hinniken terwijl ik alleen een halvergare, zachte hinnik-look-a-like van haar ken.

Vanaf morgen kan ze mee gaan draaien met de merriegroep in de wei, dan hebben we voldoende opgebouwd voor een hele ochtend. Wat heerlijk man, de hele zomer de wei in... dat ik nog zo lang ben gebleven op een stal zonder wei , 23 uur per dag op stal...
De plezier straalt gewoon van het paard af! (het hinniken was dus ook van verontwaardiging, mevrouw wilde vanmiddag de wei weer op)

Ik heb nu gewoon een stal van 6*3 m, echt megagroot... en deze is teminste heel! Ik mest zelf elke dag een beetje uit... dus ook nooit meer een paard dat de hele dag op z'n voorhand staat vanwege de achteruit gelopen mest...

Straks zit ik ook zo op het strand... ik zie vanaf stal praktisch de duinen liggen. Ik wilde dat Ven eens genas van die klap achterover... dan kunnen we weer wat anders gaan doen dan longeren. Goede binnen en buitenbak, overdekte paddock, spuitplaats... sjonge wat kan je een spuitplaats missen als je die niet hebt... ff pootjes wassen zit er dan gewoon niet in, niet ff in iedergeval...

Nou, ik ben helemaal in mijn sas met de nieuwe pensionstal waar Lavendel nu staat... en dat wilde ik even delen!!!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

nokemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 21:34

nou veel plezier dan maar,en fijn dat je paard het nu zo naar haar zin heeft.
volgens mij ga jij een hele leuke zomer tegemoet.

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 21:41

*grijns* de glimlach-smily heeft geen grijns die groot genoeg is... Haha! Haha! Haha!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-03 21:43

Verona: ik zie dat je in Zeeland woont, rij jij wel eens in het duin van Westerschouwen? Ik zoek nog iemand die de logica van de ruiterpaden daar kan uitleggen... ik was laatst ECHT verdwaald -hoe-iz-ut-meugeluk-

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie