HAHA Springpaard te koop L-klaar zie foto!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:18

Nou, ik vind die dressuurfoto wel een stuk beter. Nu weet je tenminste hoe het paard er uit ziet. Je weet al meer dan bij die andere foto.

prompter

Berichten: 11144
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:48

Samsam schreef:
Als je het topic goed leest gaat het er niet om of het wel/niet een goed paard is, maar dat de foto de advertentie in elk geval geen kracht bijzet.
De foto's zijn of ongelukkig gemaakt of in een eerder moment van de opleiding! M.I kun je dan beter een duidelijke foto in stand plaatsen dan deze, dit schrikt misschien af terwijl het paard in werkelijkheid heel anders is!

Enne, ik kan net zo goed de foto hier plaatsen dan een link ernaartoe, dat maakt niets uit. Bovendien krijgt hij zo alleen maar extra reclame, als je je paard met foto op internet plaatst, kun je verwachten dat erover gepraat wordt!


Ik bedoelde dat het volgens de Boktregels niet mag SamSam!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 11:26

Bokt is idd niet bedoeld voor het afzeiken van wat dan ook, of dat nou een manege, instructeur, paard of wat dan ook is.

Als er iemand in een of ander paardenspel een foto van een Bokker gebruikt barst de hel los en het 'bekritiseren' van willekeurige marktplaats fotos is ineens wel OK Verward

Wat er in dit topic gebeurd is iig behoorlijk not done..