Volgend weekend een fjorden hengstje erbij !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-03 22:39

Heel veel succes hoor! En gewoon op je gevoel af gaan. Hebben wij ook gedaan Tong uitsteken en dan kan het alleen maar goed gaan!!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 08:09

Bedankt,Eveline!Ik heb af en toe gewoon spijt als ik wat op bokt neer heb gezet,met al die commentaren.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 09:43

Geen spijt hebben, je weet zelf dondersgoed hoe het zit dus anderen kunnen zeggen wat ze willen Ach gut

Ik hoop voor je dat hij straks een goedgekeurde hengst is, kan je ff lekker opscheppen tegen die "jaloerse" mensen.

In ieder geval veel plezier met hem!

Karinnn

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:10

Leuk voor je, een vriendin van mij heeft ook een fjord van larsto en die is echt super gaaf!! Ben benieuwd naar de foto,s, heel veel plezier ermee, of het nou een dekhengst wordt of niet!! Tong uitsteken

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:14

Gaaf, ik ben heel benieuwd. Misschien moeten we eens een Hoogvlietmeeting houden en alle paarden bij langs gaan Knipoog

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:23

Viking schreef:
Even voor de goede orde:Hij is niet in Nederland gefokt! :list: Zijn moeder is hier gedekt door Larsto,en zij is toen naar Noorwegen verkocht.Hoe het daar gaat met de keuringen,weet ik niet,en nogmaals het maakt mij niet uit of hij het wel of niet haalt,wel is oke,niet is ook oke! *LOL*
Ik heb hem voornamelijk gekocht om tweespan te gaan rijden met mijn andere fjord[die trouwens ook al een paar keer een A premie heeft gehaald],dus ik begrijp niet waar jullie je zo druk over maken,het is jullie geld toch niet,wat ik erin stopt! Pling
In ieder geval zet ik in het weekend zijn foto's hier op bokt,dus dan kan er verder commentaar geleverd worden.
Jullie kunnen toch ook wel gewoon blij zijn voor mij,of zijn er soms jaloerse mensen bij? Extreme duivel


Kijk dat maakt al een boel duidelijk, als je dat nou meteen zegt...
Hij wordt dus geimporteerd? Verward
We zijn hartstikke blij voor je, maar als je halve info verschaft dan kun je zulke reacties verwachten toch? En jaloers, hihihii nee hoor in geen geval, ik niet in ieder geval.
Wat je met je geld doet moet je idd lekker zelf weten, we probeerden je alleen maar te helpen, maar als dat niet gewaardeerd wordt... Haha!

Ben benieuwd naar je foto's......
Viv

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 10:49

Weer zo'n een fjord erbij...wanneer wordt je nou eens verstandig en schaf je een IJslander aan...Tong uitsteken

Hehe, nee ik vind het harstikke tof voor je dat je een maatje voor vik erbij hebt

Als ik niet mee kan om te gaan kijken ( wat er wel in zit Verdrietig ), moet je wel op 1 ding goed letten....de toltaanleg... Extreme duivel

Hopelijk blijft het liefde op het eerste gezicht..maar dat zal best wel..Hyper!


Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:33

Viking"]
Even voor de goede orde:Hij is niet in Nederland gefokt!

Kijk, dat maakt al weer een heleboel duidelijk!

[quote="Viking"]
Zijn moeder is hier gedekt door Larsto,en zij is toen naar Noorwegen verkocht.
[/quote]
Oh, oke! Lips are sealed

[quote="Viking"]
en nogmaals het maakt mij niet uit of hij het wel of niet haalt,wel is oke,niet is ook oke! *LOL*
[/quote]
Ik weet niet of je weet wat er vorig jaar gebeurd is, maar er zijn een aantal hengsten flink de grond in getrapt, de eigenaars dan over de hengst. Wij willen je het deels besparen, maar als het werkelijk een goede hengst is, KOMEN!!!! Goeie hengsten kunnen we wel gebruiken!


[quote="Viking"]
,dus ik begrijp niet waar jullie je zo druk over maken,het is jullie geld toch niet,wat ik erin stopt! Pling
[/quote]
Zie hierboven... als je toch het geld hebt... maar kritiek is soms erg zwaar, en daarbij schijnen sommige juryleden bij de HK rotgenoogjes te hebben, he Verward VIppie!


[quote="Viking schreef:
In ieder geval zet ik in het weekend zijn foto's hier op bokt,dus dan kan er verder commentaar geleverd worden.
Jullie kunnen toch ook wel gewoon blij zijn voor mij,of zijn er soms jaloerse mensen bij? Extreme duivel

Tof, zien, zien zien! Ik ben erg benieuwd.
Zoals ik moet begrijpen is zijn moeder dus gewoon drachtig naar Noorwegen gegaan?

Janine

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:36

Viking schreef:
Bedankt,Eveline!Ik heb af en toe gewoon spijt als ik wat op bokt neer heb gezet,met al die commentaren.


Natuurlijk niet.
Misschien een kleine tip: geef het complete verhaal! Want als mensen jouw of je dingen niet persoonlijk kennen weten ze niet meer dan dat jij neer schrijft Scheve mond en dan krijg je soms wat kleine discussies.

Als je gelijk had verteld dat hij in Noorwegen is geboren doordat zijn mams drachtig geexporteerd is naar Noorwegen... was het duidelijker geweest!

Kwam je dit jaar al naar de keuring of volgend jaar? Ik wens jullie iig veel succes tijdens de HK!

Janine

Fjordenmaniak

Berichten: 1337
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 15:39

Manda"]
Geen spijt hebben, je weet zelf dondersgoed hoe het zit dus anderen kunnen zeggen wat ze willen Ach gut
[/quote]

Dit lag er meer aan dat sommige mensen Frusty maar halve informatie krijgen, en dan kunnen zulke dingen gebeuren Haha! .

[quote="Manda schreef:
Ik hoop voor je dat hij straks een goedgekeurde hengst is, kan je ff lekker opscheppen tegen die "jaloerse" mensen.


Ik denk niet dat veel mensen jarlours zijn. Aan 1 fjordenmerrie heb ik al meer dan zat, kan er ook geen 2e bij hebben financieel en tijdtechnisch gezien, al zou ik het willen.

en ik bewonder de moed om naar de HK te gaan, want je weet maar nooit wat voor commentaar je bij je Fjord krijgt. Gezien afgelopen jaar!

Janine

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 17:17

Manda schreef:
Ik hoop voor je dat hij straks een goedgekeurde hengst is, kan je ff lekker opscheppen tegen die "jaloerse" mensen.


Nogmaals, wij zijn niet jaloers, wij willen alleen advies geven.
Is dat nou zo verkeerd Verward

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 17:57

Ik ben hartstikke blij met jullie advies,maar sommige vond ik niet zo leuk overkomen. Lips are sealed
Kijk,ik vind het gewoon een uitdaging om te proberen of het lukt of niet.
En als het niet lukt,nou ja dan heb ik pech gehad.
Tot nu toe hebben mijn inzichten,wat betreft paarden kopen,trainen en of paarden voor de keuring,mij nooit in de steek gelaten
In ieder geval ga ik hem in het weekend ophalen,en dan zet ik zijn foto's hier neer. *LOL*
Ik ben benieuwd wat jullie van hem vinden! Lovers

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:05

Yoline"]
[quote="Manda schreef:
Ik hoop voor je dat hij straks een goedgekeurde hengst is, kan je ff lekker opscheppen tegen die "jaloerse" mensen.


Nogmaals, wij zijn niet jaloers, wij willen alleen advies geven.
Is dat nou zo verkeerd Verward
[/quote]

Nee hoor, das niet verkeerd Pling Jullie hebben ook gelijk met dat volledige informatie geven.

Maar niet meteen zo wantrouwig he

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-03 09:44

Manda schreef:
Maar niet meteen zo wantrouwig he


Nee hoor, zal ik niet meer doen Knipoog