Naar hengstenshow geweest!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Naar hengstenshow geweest!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-03 14:19

Gisteren naar de hengstenshow in Stuifzand geweest. Was erg tof. Had mijn keuze voor dit jaar al gemaakt maar stond bij Sam R toch nog weer te twijfelen.
Topper blijft voor mij toch Houston gisteren... Hij kwam binnen en keek eerst super verwaand in het rond of iedereen wel naar hem keek en vervolgens werd hij steeds groter... Wat kan die knol gaan zeg... Geweldig. Veulentje van Houston van 3 dagen oud was al net zijn vader, wat een schatje.... Was er echt helemaal wild van...
Rubels was er ook maar vind hem bij HP veel beter lopen als bij Anne.

Waren er nog meer bokkers???? Ben wel nieuwsgierig wat jullie het mooiste vonden....


AnnaBabs
Berichten: 1363
Geregistreerd: 20-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:20

Ik ben niet geweest..sorry.
Ben je van plan om met Houston te gaan dekken? of was je gewoon een favoriete hengst aan het zoeken? (doe ik ook altijd...ik ben helemaal weg van obelisk)

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 18:44

Wij verwachten een veulen van Houston bij een Kimberly merrie. Maar dat duurt nog wel een paar weken. Anders had ik je zodra hij/zij geboren was een foto gestuurd! (Niet dat je er veel aan hebt, maar altijd leuk...)

En zelf vind ik Houston bij aardig wat paarden idd een goede kandidaat!

Anne_GTI

Berichten: 18200
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 21:07

Nee, mijn paard wordt gedekt door Lupicor maar ik vond Houston zichzelf zondag geweldig promoten. (wou een springer met maat en aardige gangen) Als ik een dressuurhengst moest kiezen wist ik het wel.... Weer eens wat anders als die Ferro's en Jazzen.... Maarja ik vind Houston ook gewoon een schatje dus ik ben een beetje bevooroordeeld... Lief koppie, fijn karakter, lekkere knuffel... etc.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Lois_, aliida, amber15, carina, DeGelukkige4, Donnatella, Earth, Isa_Sofie, Jorissie, Linde_C, mamabird, Marsie2, MissWeenie, Mliiesje, Noblesse_, Roihi, roosjenat, RoxanneJessy, Sting, Vagabondo en 109 bezoekers