Wat een dag!! Echt bizar..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 16:59

Wat klinkt dat leuk Haha! wordt echt jaloers als ik jullie verhalen hoor, een grote shetten familie.
veel plezier met ze.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:29

Esme_27 schreef:
Nog nog de hoefsmid bellen, die neemt maar niet op!!:(


Haha die denkt ook, ik neem mooi niet op moet ik van die kleine rot ponies doen !

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 21:37

Het is echt leuk met die drie shetjes in t weiland Lachen Ik moest ze vanochtend in mn eentje vangen omdat esme de veearts op moest wachten. Prince en Magic kwamen al naar me toe toen ik vlakbij was en King volgde vanzelf zn vriendjes, Toen ik Prince vasthad, zag ik King achter magic gras eten, ik greep dus mn kans en greep hem bij zn halster. Tjees!!! toen stond ik met twee wilde hengstjes in mn hand de een wilde naar rechts weg en de andere naar links ZUCHT! maargoed Toen King verschrikt stijf stil stond, gauw Magic vastgeknoopt toen kon ik King doen.. Maar ik ben benieuwd hoe lang King zo blijft Boos! T is een schat, je smelt echt als je hem ziet en als je hem knuffelt, knuffelt ie terug.. Maar als je hem nog niet gevangen hebt en dan ook echt gevangen, want je moet hem besluipen... is t een angsthaas... jammer, maar wel een uitdaging!

Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-03 21:41

Max"]
[quote="Esme_27 schreef:
Nog nog de hoefsmid bellen, die neemt maar niet op!!:(


Haha die denkt ook, ik neem mooi niet op moet ik van die kleine rot ponies doen !
[/quote]

Hij nam op!! Haha! Haha! Hij komt zaterdag, hij vond het wel een uitdaging geloof ik! Nou als alles dan lukt zaterdag zijn ze eindelijk ontwormd geënt en bekapt, helemaal klaar dus!!