Ze voelde het!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shannie

Ze voelde het!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-03 20:53

Hey,

Ik was vandaag ziek en heb tot 3 uur op de bank gelegen. Maar toen vond ik dat ik toch naar me pony moest. Want ik wou met Moonlight langs de weg gaan rijden( voor de 1e x dat ik er op zit) Dus ik roep me vader om te vragen of ie mee gaat. Dat wou hij wel. Ik was heel zwak en had amper energie.
Nou wij gingen de weg op en op het begin vroeg ik of me vader hem even vast wou houden met het halstertouw. Want als ze zou weg rennen had ik te weinig kracht om haar terug te nemen denk ik.......... Maar op de heen weg was ze zo braaf dat ik op de terugweg zei van laat haar maar los. Toen ben ik in mijn 1tje naar huis gedraaft en Moonlight was hartstikke braaf. Lovers

Daarna ging ik nog even in de bak rijden want ze moest toch beweging hebben vond ik. Dus ik heb er toen nog een half uurtje gereden en ze was echt hartstikke braaf en luisterde goed naar me hulpen en ging niet lopen kl*te. Ik denk dat ze voelde dat ik ziek was en geen energie en kracht had om haar aan te pakken. Ik moest daarna trouwens wel 2 uur slapen zo mooi was ik....... Dromen

Ben wel trots op mijn lieve paardje dat ze zo lief voor me was..... Lovers

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie