Rare dag....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 00:01

Tsja wat zal ik es zeggen. Het begon eigenlijk al voor de vakantie. Dat de computer regelmatig niet op internet wou of erg traag was (moppermopper). Dinsdag zijn we terug gekomen van vakantie, en toen konden we nog wel op internet, woensdag ineens niet meer, geen mail of niets. Gisteren heeft Marc de computer helemaal leeggehaald en wou ie de programma's er weer opzetten, pakt de computer de cd-romschijf niet meer? Herkend ie ineens niet???? Hij denkt een virus, maar kan hem dus niet kwijt. Gisteravond tot 01:30 (!!!) aan het klojoën geweesr. Vanmorgen zat ie er weer om 08:00 achter. Gelukkig hadden we nog een oude kast staan, heeft ie wat omgebouwd Verward , en toen herkende die de cd rom wel, maar internet deed het nog steeds niet Scheve mond\ . Helpdesk gebeld, hebben helemaal doorgeleidt hoe het moest (had ie al eerder zelf gedaan), werkte het nog niet. Nou dan kregen we wel een nieuw inlognr. En ja hoor, 14:00 vanmiddag deed i-net het weer....
Nu moet je weten dat we 3-hoog op een flat wonen met de zon pal op de ruiten. Wordt dus behoorlijk warm, en we zouden gaan smelten. Ik iedere keer zeuren, ben je nog niet klaar?
Maar goed, rond 16:00 vanmiddag lagen we toch met onze billen in een recreatieplas....
Rond 18:00 weer naar huis, wat boodschappen gedaan, en toen naar Des (eerste keer sinds de vakantie). Had echt zin in rijden, maar zat er nog niet op of de eerste blinde vliegen waren er al weer! Klote beesten. De rit verpesten dat kunnen ze! Ondanks de hertshoornolie (ik ruik mezelf nog). Tegen 22:00 waren we weer terug bij stal, 't was toen heerlijk en als de dazen er niet waren geweest.....
Affijn, beest op stal gemikt, lekker verwend met een broodje en wat brokjes, en heerlijk met koel water afgesponsd...
Tsja, oordeel zelf, was dit nou een goede dag (computer doet het weer, lekker gezwommen, toch nog lekker gereden (in het dorp waren haast geen v;liegen)) of een slechte dag (grootste deel van de dag op de flat rondgehangen, maar heel eventjes gezwommen, stomme boodschappen, stomme vliegen).
Persoonlijk ben ik toch wel positief geloof ik.... Maar morgen ga ik langer zwemmen!!!!


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-01 00:14

He Riette, DAAROM was je zo lang niet op bokt geweest, je was op vakantie. Ik vond je al zo bruin in de supermarkt *LOL*
En die computerproblemen: hou maar op...lees maar eens op Algemeen... Gaaaap

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 18:51

Nou hij doet ut weer, Marc hoopt zelfs dat ie de 3e (!!!) computer mischien ook wel weer aan de praat kan krijgen!
We zijn vandaag op huizenjacht geweest. Hebbn ons van de week laten inschrijven bij een makelaar, en die stuurde ons wat adresjes richting Gasseltenijveen enzo... Nu trekt ons dat totaal niet, maar goed, als je niet kijkt weet je ook niet wat je evt mist. Dus daar heengetuft.... Viel erg tegen. we kwamen in de buurt van Annen en we zeiden beiden: dit is al een stuk beter!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Flew en 132 bezoekers