Ik heb Iduna!!!!!!!!!!!!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 17:27

Mocht het paardje gister al even bekijken, het is inderdaad een lief paardje en echt een knuffelpaardje. Hi hi...Past wel bij Mayo Lovers Haha!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-01 19:27

Debbie: het is een paardje wat al langer in de verhuur is. Maar ze verhuren niet altijd manegepaarden, dit is voor mij een van de eerste keren dat ik 't meemaak. Maar Iduna heeft maar +/- 2 jaar meegelopen in de les en Elinda die jij wil loopt al ruim 9 jaar mee, dus die zullen ze niet snel verhuren.

Jurga: ik lease haar met een ander meisje samen, dus de andere dagen word ze door 't andere meisje gedaan.

Iedereen: bedankt voor de toffe reacties! Jullie horen snel meer.

Knuf Mayo

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:28

ow oke!
ik ga morgen weer rijden dus dan vraag ik het wel effe aan ben!

Ik hoop dat ze in de verhuur is!!!!!!!!!

Party!! Party!! Party!! debbie Party!! Party!! Party!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-01 20:31

Wauw gaaf! Mooi paardje hoor!
Zou ik ook wel willen, een half eigen paardje Dromen
Veel plezier samen! Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 09:27

Okee, nu ben ik ook weer op de hoogte, thanxxx. Kom wel gauw een keer kijken! Ilo.

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 12:53

hey induna is echt een schat ben gister avond nog even geweest!
ze stond toen op stal , maar ik ging voor elinda maar wat me opviel de andere stonden in de wei en zij niet hoezo????

en elinda en iduna mogen elkaar wel he want toen ze uit de wei kwamen ging elinda naast iduna staaan en ze stonden de hele tijd met die neuzen tegen elkaar!

EN wat heb ik gedaan lekker geknuffelt met elinda in de stal , en ik snap echt niet dat jullie het over uit de stal trappen enzo hebben ben zelfs onder de buik doorgelopen en geen trap gehad ofsow!

Party!! Party!! Party!! Party!!debbie Party!! Party!! Party!!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-01 18:26

Hoe laat ben je geweest??? Ik was er rond 20.00 uur. Als je daarvoor er was, dan klopt 't dat ze op stal stond. Het andere meisje had nl de sleutel gebracht en haar op stal gezet. Maar na 't rijden is ze lekker 't land in gegaan. Maar het is inderdaad een schat.

Elinda is niet altijd een krengetje hoor, maar ze heeft wel eens haar buien. Toch is het niet slim om onder haar door te gaan lopen. Bij elk paard kan het gebeuren dat er iets is, waardoor dat fout kan gaan. Ik ken 1 paard waarbij ik dat doe en die ken ik al heel wat jaren. Dus wees wel voorzichtig met er onderdoor lopen.

Knuf

_Debbie_

Berichten: 2154
Geregistreerd: 04-07-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 16:28

uhm ik was er eergister voor 8 uur ja