misschien wordt t weer complimentenweek????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 19:30

ik weet t niet hoor maar ik kreeg vandaag weer een complimentje van gerald toen ik padrootje aan t longeren was. Hij zei dat ik t weer goed voor elkaar had en dat t hartstikke goed ging, en dat hij t heel jammer vond dat ik op vakantie ging. Maar ik heb t wel verdiend volgens hem hoor!! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

pffff wat was t vandaag warrum zeg.... echt niet lekker meer!! stallen uitmesten is normaal wel te doen, maar vandaag?? pffff niet tof!!!

morgen ga ik weer naar gerald toe, laatste keer voordat ik op vakantie ga. ook nog naar de trakehnerdag, gerald start daar om half 12 met heide en ik ga mee, saskia ook. daarna weer terug naar stal want er komt een nieuw paard bij, een hele grote bruine ruin zei gerald. schijnt een heel gaaf beest te zijn, dus ik ben heel benieuwd!! balen dat ik m maar 1x zie voor ik wegga, misschien issie al wel weer weg als ik terugkom! je weet maar nooit.

er zijn ook weer geinteresseerden voor Padro, de eigenaars hadden aan gerald gevraagd of hij zondag met padro wou springen voor die mensen. echt lekker onverstandig, gerald wil ook proberen eronder uit te komen... foei he. maar ik zal even uitleggen waarom, padro is superbang onder t zadel, bang voor de pijn die misschien wel komen gaat. met inrijden is ie met een slof in de krul getrokken, waardoor hij pijn kreeg en harder ging lopen. dus de ruiter nog harder trekken en padro nog harder lopen. daar heb je t probleem dus al. met longeren gaat t nu heel goed, net wat gerald al tegen me zei dat ik m nu heel goed aan t lopen had aan de longe. Padro doet dan netjes zn hoofd omlaag, zodat de touwtjes ontspannen hangen. ik kan m ook rustig laten stappen aan de longe, wat de eerste paar keer niet wou. onder t zadel is t een ander verhaal. totaal ander dier wat je dan ziet!! hij gaat opgekruld lopen, wil keihard ervandoor (pijnpijnpijn dat zit nog in zn hoofd). de laatste tijd gaat t al veel beter, stap en draf gaat goed. ok wel wat mindere stukjes maar zo ontzettend veel beter dan in het begin! galopperen doet gerald niet onder t zadel, want juist dan draait pad helemaal door. van de week heeft gerald 1x gegaloppeerd, wat best redelijk goed ging. padro krijgt al veel meer vertrouwen in de ruiter op zn rug, vertrouwen wat hij eerst wel had maar wat zo ongelofelijk misbruikt is. heb echt zo medelijden met de lieverd!! 4 jaar en dan al zo verpest kunnen zijn.... Verdrietig hoe kan je t zo'n lief dier aan doen.
en nu willen ze dus dat gerald met padro gaat springen!! kom op zeg, als je nog niet eens normaal met m kan galopperen!! zo onverantwoord gewoon! gerald zei al dat hij blij is als padro weg is, hij vindt t af en toe zelfs eng om erop te moeten, omdat padro ongecontroleerd hard ervandoor kan gaan in de galop (bijna plat door de bochten enz)
Ik had een tijdje terug al verteld dat er mensen waren geweest die op padro gereden hadden he??? die waren geinteresseerd in m. de man die gereden had, had op m gestapt gedraafd en gegaloppeerd. is ook niet zo moeilijk, dat kan iedereen wel. de vraag is alleen HOE heeft diegene erop gegaloppeerd?? net zoals t springen, padro kan wel springen maar vraag niet HOE hij dan springt.
ik hoop dat gerald eronderuit kan komen om met padro te moeten springen en dat paddie nog een tijd bij ons blijft zodat t weer helemaal goed komt met m. zielig dier.

sorry voor t lange verhaal, maar ik zit er toch best wel mee

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers