Pechweek...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Pechweek...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 00:49

Bah wat een rotweek is dit, iedere dag gaat er wel het een en ander mis. Een paar dagen geleden bijvoorbeeld, ben ik behoorlijk hard van een paard gekletterd, op mijn slechte arm. Frusty
Heel mijn lijf deed zeer, kom ik de dag erna tussen een deur en een paard te zitten. Paard is nogal paniekerig om zijn box in te gaan, hij heeft zich een paar keer gestoten aan zijn heup en nu rent hij als een idioot de box in. Ik dacht ik ga aan de kant lopen waar hij zich vaak stoot, dan kan ik hem een beetje sturen. Oke, hij stootte zich niet, want ik zat ertussen. Frusty
Goed, gekneusde ribben dus volgens mij. Iedere pas die ik maak of op een paard zit, doet pijn.
Ook nog eergisteren een k|ote bericht gehad waar ik helemaal van baal. Verdrietig Verdrietig
En vanavond rij ik van de paarden naar huis, net half 11 geweest, begeeft mijn auto het. Sta ik op een donkere weg zonder verlichting, gezellig. ANWB dus gebeld, uur wachten in de kou. Bleek dynamo stuk, kon hij zo niet iets aan doen. Leenauto dus, maar in Purmerend ging dat niet lukken, moesten we ergens anders heen en ik kom net weer thuis. En morgen weer werken.

Hoe het met mijn auto moet weet ik ook nog niet, dynamo is hartstikke duur (zelfs van de sloop) en ik had al een andere auto die over een paar weken komt. Als mijn auto nou net een paar weekjes had gewacht hier mee. Maar ja, ik moest zo nodig beloven dat hij tot zijn einde bij mij mocht blijven en nu verraad ik hem zo. Tong uitsteken

Maak ik net nog wat te eten klaar, want ik had nog niet gegeten, wil ik naar boven lopen met bord, valt het eten van het bord af, op de grond. Scheve mond
*zucht*

Moest het even kwijt hoor... Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 07:05

Dat is inderdaad een behoorlijke pechweek, ik hoop dat ik morgen in ieder geval geen pechdag heb want ik heb wedstrijd! Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 08:22

Nou Maartje, heel veel sterkte! Met je paarden wel alles goed mag ik hopen?

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 08:46

Guinni, ik had ook wedstrijd zondag. Dacht ik. Bleek dat ik op de reservelijst stond... *zucht*
Jurga, ja dat wel gelukkig *afkloppen*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:56

He, bah. Wat een pech.
Ik hoop dat je de komende tijd je dosis ongeluk hebt gehad. Dan kan het vanaf nu alleen maar beter gaan.

* To Belg, or not to Belg *


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 bezoekers