Ik gaf les.... hehehe

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

boefjelover

Ik gaf les.... hehehe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 21:44

Heej!
Ik gaf vandaag les aan een de eigenaar van Famke(verzorgpony)
Voordat ik les ging geven, liep ze zoo vast!!(zowat pijnijk om ernaar te kijken) Lotte(zo heet dat meisie) stapte 2 rondjes in, en begon meteen met een galopje. Moeder boos, kind chaggie.
Dus ik dacht.. Ach, ik ken het toch niet erger maken dus waarom niet een lesje!!
Lotte eerst vet chaggie op dat beest, minstens 20 rondjes in stap( zelfs ff aan de teugel!!!!)Toen in draf. Ik vond dat ze aan de lange teugel mocht draven. Lotte doosbang!! Stel je voor!! ze gaat ervandoor..
Dus ik vertellen dat ze gewoon op datzelfde tempo moest lichtrijden, en niet in 1x die teugel moest laten glijden. De eerste x ging het mis. Lotte was voledig in paniek, ze ging Famke aansporen:S(vindt je het gek dat ze harder gaat??)dus weer overnieuw. teugels op maat, rondje draven, lange teugel draven! En ja hoor!! Famke luid briesend halsje strekken!
4 rondjes zo gedraafd, weer een rondje met teugels op maat en toen een galoppie(bij de eertse galop zonder dat ik "les"gaf als een besetende er op, en crossen!) Netjes relext een galoppie. lange teugel.. weer luid briesen! Toen weer stukkie gedraafd, en weer in stap. Vroeg haar hoe ze het vond, een grote glimlach op der gezicht, en ja zeggen..
Ze vond dit zoo lekker rijde.
goeie ik:P:P

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 21:48

hee gaaf dat is vast een fijn gevoel als je ziet dat t dan beter gaat! en als dat meisje het zelf ook leuk vond! toppie hoor!

Carolien007

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:02

kun je nagaan wat een paar tips al niet kunnen doen

Tweede Springen volwassenen Ermelo 2011

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie