domdomdom..wat denken jullie?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kippie17

domdomdom..wat denken jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 13:24

hallo
Ik heb vorig jaar een dressuurzadel gekocht van merovech.Na een tijd kwam ik er achter dat het niet goed lag. Door verschillende mensen is er naar gekeken.Die dachten dat er een bobbel in de kussens onder hetzadel zat. Was veel gezeur over..Ben toen op zoek gegaan naar een ander zadel en heb hem toen aan laten passen op haar rug. Met gevolg dat ik de merovech in de kast heb laten liggen..niks mee heb gedaan..En nu wil ik hem toch wel graag kwijt..Maar niet verkopen als ik nietzeker weet of hij goed is.Maar nu gaat hij terug naar de fabriek. En dan ben ik bang dat ze zeggen dat ik telaat ben...Iemand nogtips wat ik kan zeggeN?

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:01

Te laat met wat? Voor de garantie, bedoel je?
Ik zou even afwachten wat ze aan je zadel ontdekken. Misschien doen ze er helemaal niet moeilijk over.

* To Belg, or not to Belg *

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:03

Zit er nou echt een bobbel in of zie/voel je het niet?
Hoe oud is het zadel?

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:09

En kussens kunnen toch altijd opnieuw gevuld worden ?

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:13

Als die bobbel echt zichtbaar/voelbaar is, dan vind ik dat de fabriek dat kostenloos moet oplossen. Zeker als dat zadel nog maar een jaar oud is. Er zit toch gewoon garantie op neem ik aan?

kippie17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 15:15

er zit dus een bobbel in de kussens onder het zadel..garantie is nog helemaal goed..zadel is van mei 2002 en ongeveer een maand gebruikt.Hij is nu terug..en ik hoop dat ze de fout zien.Als ze zeggen dat hij goed is dan kan ik hem verkopen..Moet dat nl zeker weten zodat niet iemand anders met de problemen zit! Ik ben niet te laat maar wist in september ook al dat hij terug moest maar steeds niet gedaan, vond het vervelend om die man waar ik het gekocht had te bellen. Boos! En een zadel daalt snel in waarde..de man waar ik em gekocht had had vanmiddag echt toen ik belde zoiets van.."goh kom je daar nu pas mee"

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 15:57

Afwachten dus maar! Als je nog garantie hebt is het juist beter dat je m kort gebruikt hebt lijkt mij? Succes ermee hoor!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie