De waterleiding waar niks mee kon gebeuren..

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

youngster

De waterleiding waar niks mee kon gebeuren..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 09:40

Nou dat bleek gisteren!! Scheve mond

Ik dacht gisteren uit school even lekker met Brenin aan de slag te gaan en was rond 4 uur. Mijn hoop werd dus hopeloos toen ik de stal binnen liep.. Er stond in bijna de hele stal 3 a 4 cm water..
Ik dacht te zien dat het tussen de stal van Brenin en zijn buurvrouw vandaan kwam.. ja hoor de waterbak spoot van onderuit vrolijk in het rond.. ik naar binnen gerent en natuurlijk was degene die ik moest hebben niet thuis.. alleen een dochter.. nou mams gebeld en de merrie naar buiten gegooit en de waterleiding dichtgedraait.. Nou het openruimen kon beginnen.. eerst maar de stal leeggehaalt en we zijn eerst met emmers bezig geweest om al het water naar buiten te gooien..wat niet erg veel en snel nut had..
paps werd ondertussen ook gebeld, en kwam eraan met een pomp om de put leeg te pompen, hielp ook niet erg omdat de putten in de stallen ondertussen al verstopt waren..
Nou de rest van de merrie's werden ook buitengezet, maar 1 merrie wou niet (kende mij niet en is niks gewent, omdat ze altijd in de prairie heeft gelopen).. Nou ik kon in iedergeval weer twee stallen leeghalen, want de hengsten moesten ook binnen blijven..
Nou tegen 19.00 uur kwam er een beetje schot in de zaak en liepen de putten aardig door.. Tussendoor heb ik nog wat gegeten en heb ik daarna Brenin even losgegooit want mijn arme lichaam stond het niet meer toe dat ik erg actief ging doen.. Scheve mond

Nou ik heb nou dus een spierpijn in mijn rug, (niet geweten dat ik daar nog spieren had) en ik hoop dat ik morgen nog kan blijven zitten op sun.. Haha!
Ach ja alles is nu droog, en de stallen zijn in tijden niet zo fris geweest.

Alleen was het stomme dat de waterleiding onder de grond was geknapt en ze gezegt hadden dat er echt helemaal niks meer kon gebeuren.. nee dat hebben we gemerkt.. ik voelde me gisteren net een Koe boer, die stront stond te scheppen, volgens mij had ik ook een eigenaardig luchtje bij me..en was dus blij dat mijn lieve vriendje niet kwam.. volgens mij had ie niet naast me durven zitten (ook al had ik gedoucht).. Bloos

Moraal van dit verhaal: Vertrouw dus niemand die verteld dat er niks met een waterleiding kan gebeuren...

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

DubbelDun

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:51

Oh wat een bende moet dat geweest zijn. Ik heb zitten twijfelen bij de aanleg of ik de waterleiding onder- of bovengrond wilde hebben. En heb toch maar besloten om het boven door de stallen te laten lopen.
Nadeel is wel dat de boel nu dus eerder dichtgevroren zit Verdrietig

Donja

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 11:23

Zie het van de zonnige kant:
De stallen zijn weer eens goed schoongemaakt

maar idd, denk je dat er niets meer kan gebeuren, omdat je dat verteld is... zie het resultaat..

Donja, mijn maatje, 23 mei 1983 - 7 november 2008
Ons dierenpension http://www.dierenpensionloge.nl
Ever tried. Ever failed. No matter. Try Again. Fail again. Fail better.

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 11:30

ja de stallen hebben een goede reinigingsbeurt gehad ja, maar het water had wel iets minder gemogen!! Ach ja, ik heb tenminste wel gewerkt..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie