nieuwe paarden op de manege.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

nieuwe paarden op de manege.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 16:11

Toen ik gisteren ben gaan rijden waaren er 3 nieuwe manege paarden Lachen Ik zei juist zo tegen een meisje, er moeten nog eens nieuwe paarden komen! En er waren er juist Lachen Ene gaat al weer terug weg want hij mankte Scheve mond leek me anders wel een leuk paardje. De andere 2 blijven verlopig nog maar staan op proef voor een paar weken en daarna zullen ze beslisen of ze blijven. Die 2 heten Pluto en Lobke Pluto is een kruising van vanal, maar heeft een beetje weg van een klein arabierke, ze had bij de beginelingen gelopen en naar het schijnt was ze heel braaf. Lobke is een coole haflinger had bij ons in de les meegelopen. En het meisje wat er op reed zat er nog maar pas op of ze vertrok al! FF crossen door de bak enz.. Toen de les begon ging het wel vrij goed. Lobke deed soms een oefening verkeerd of was koppig en sneed de weg af enz. Maar in het midden van de les bleef ze gewoon ineens stil staan en wou niet meer vooroud, en als je dan bene gaf of een tikje met de zweep begon ze te bokken en gekke sprongen te maken. Uiteindelijk heeft ze toch nog verder gelopen en ze heeft nog een paar keer gek gedaan enz. Maar volgende week wil ik eens op haar rijden want lijkt mij een cool paardje *LOL*

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 09:56

das altijd wel leuk nieuwe paarden, wij hadden pas ook weer een nieuw paard op de manege, een merrie maar die kan niet in de gemengde les paarden/pony's lopen want dan krijgt ze een soort moedergevoelens en dan wil ze de hele tijd bij de shetlander zijn enzo, ze is dan ook stront eigenwijs maar met alleen paarden in de bak is het een heel leuk beesie, heb jij toevallig een foto van die haflinger? want bij ons is er een haflinger verkocht die eigenlijk precies dezelfde streken had, maarja er zijn wel meer haflingers die die streken hebben. Haha!

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 10:01

Nope heb nog geen foto van haar. Maar is wat dikker en breeder gebouwd en niet heel groot. Zal eens kijken of ik woensdag mss een foto kan trekken

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 22:07

ik vind het ook altijd weer leuk als er nieuwe paarden of pony's op mijn oude manege zijn (kom daar nog best vaak) daar hebben ze nu ook een nieuw hafje heel klein ongeveer 1.35 of nog iets kleiner en super lange manen, lekker onder een winterdek. en ook een nieuw klein beginnersponytje echt heel lief., Beestje is 4 of 5 en de kleinste kinderen rijden er mee weg, maar is niet sloom ofzo, maar heel makelijk te rijden en zelfs voior beginners nageffelijk.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 112 bezoekers