Jippie, het gaat steeds beter!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AMSAMSAMS
Berichten: 400
Geregistreerd: 15-04-02
Woonplaats: NH

Jippie, het gaat steeds beter!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-03 15:58

Gister heb ik zo lekker gereden met Idie! Waanzinnig. Heb eerst kwartiertje 'gewoon' gereden, maar ben daarna zonder beugels gaan rijden... Wat een uitputtingsslag... Voornamelijk voor mij trouwens Haha!

Wat is het leuk om het verschil meteen aan je paard te merken. Mijn houding is nl (nog) niet echt briljant Verward , en de lessen laten door omstandigheden nog even op zich wachten. Maar door dit soort momenten krijg ik er zo'n zin in *LOL* , dan begin ik liever nog gister dan morgen weer met lessen!

Hebben jullie dat ook, dat als de lente weer in het vooruitzicht komt en het weer lekker meewerkt, dat alles - lijkt wel - makkelijker gaat?

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:15

Ja ik heb dat ook wel, vooral als het zulk lekker weer is als nu maakt het niet zoveel uit als er iets mis gaat! En je krijgt weer veel meer zin in buitenritten e.d. Dus je bent heus niet de enige!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 08:43

Haha, laat ik eerst maar eens weer een paard onder mijn kont krijgen, zeker weten dat ik er alweer zin in heb, maar ja, merrie staat op springen. Veulen, kom eruit! Mammie is van MIJ!