Hijs fijn!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Hijs fijn!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 23:46

Nouja zij dan Knipoog
Ik moet gewoon even vertellen hoe super Laica op het moment is. Het ging even niet zo lekker meer, ze zat erg vast. Dit was natuurlijk mijn eigen schuld, ik hield links alleen nog maar vast. Ik heb een paar keer met elastiek gereden, niet al te strak, als ze goed liep hing het elastiek los. Hierdoor ontspande ik ook weer, doordat ze fijn liep.
Na een paar keer er mee gereden te hebben, moest hij er van mij toch weer af, ze liep lekker met, nu zonder.
De 1e keer zonder was natuurlijk wel weer ff anders, nu moest ik het weer helmaal zelf doen op de juiste manier, maar ze liet wel een beetje los en het allerbelangrijkste IK liet links los.
Nu al weer een paar weken verder loopt ze nog steeds super. Maar de linker stelling was toch nog niet zo super.
Gister heb ik nog ff op de dingetjes gelet waar nog wat extra aandacht besteed aan moest worden, dus zeker aan die linker stelling.
Vandaag ze was top!
Links los, rechts los. Het wijken gaat prima en het van hand veranderen gaat nu ook eindelijk met de juiste stelling.
Maar ook de overgangen gingen goed, ze bleef mooi netjes rond en reageerde ook gelijk als ik wat van d'r vroeg. Het begin van schouderbinnenwaarts is er ook al.
Het is zo fijn als je paard helemaal los is, zo kan je weer een stukje verder. Wat moeilijkere oefeningen doen.
Ze is zo veranderd de laatste maanden, ik ben zo blij. Met de boktmeeting, de buitenrit in het Kuinderbos was ze zo braaf, onvoorstelbaar!
Ik gallopeer zonder zadel erop, en we springen nu ook 1x in de week. Madam wilde bij de vorige eigenaar nooit springen.
27 April heb ik haar alweer een jaar, ik weet nog precies hoe de mensen me op de vorige stal aan keken toen ik vertelde dat ik Laica had gekocht. Ze verklaarde me voor gek!
Maarja, wie is hier nu de gek Knipoog

Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik moest het gewoon even kwijt Lachen

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5


Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 23:50

The succes story of Laica & Roos...
wat weer een leuk verslag. Nog even en Laica is zelf een elastiekje met die trainingen van jou... goed man!
En dan die ontspanning tussendoor... binnenkort gaan we bij ons het "verboden bos" in, lekker lol maken!

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 19:17

Ik was dus onderandere die je voor gek verklaarde Haha! naja zo baas zo paard jij bent ook wel een beetje gek of nie Knipoog ! maar Kben blij te horen dat het zo goed gaat Lachen

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 20:01

Fijn dat het goed gaat.
Ik heb net even in je profiel gekeken. Wat een ontzettend mooie pony heb jij zeg. Echt heel gaaf

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 00:08

Super Roos, dat het zo goed gaat met Laica. Je moet maar denken: "de aanhouder wint". Gewoon zelf lekker rustig blijven, dan wordt Laica dat ook vanzelf. Dat met die wedstrijden straks gaat ook prima lukken, moet jij maar eens kijken.

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-03 23:23

Ik heb net me paspoort terug gekregen van het KNHS, ze staat nu op mijn naam. Volgende week even naar de manege en dan startkaart aanvragen Lachen
En hopelijk komt er dan binnenkort een trailer!

Insta: stal.de.bonte.dijk
Insta: pretty.by.roos - pmu in Wolvega
Vino van de Bonte Dijk B+5

anke2002

Berichten: 810
Geregistreerd: 01-11-02
Woonplaats: Sneek city

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 13:54

leuk dat het zo goed gaat *LOL* Hopen dat het zo goed blijft gaan en succes met wedstrijden als je je startkaart hebt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _joy_c_, CairnTerrier, Dancer, FenrisLoki, Hanjan, Happy16, idylle, KaasSouffle_, laura22, Lisewiesje, Miran, Mo_Noah, Swift, Syb_sem, Vagabondo en 161 bezoekers