Generale repetitie gehad

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Belker

Generale repetitie gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-03 07:26

Jawel, eindelijk na zoveel weken, misschien wel maanden gisteren een les gereden. Ik reed voor geen meter. Ik had mezlef het buiten rijden weer teveel eigen gemaakt. Zitten, wat is dat? Hoe moet dat? Clown Eigenlijk dus zo op mijn eigen manier weer dat Katja er maar eens opstapte Haha! . Dit was een unicum want op deze had ze nog niet gezeten. Cool
Bij haar waren mijn problemen dus verdwenen.
Wat een gezicht. Katja op Grappa. We hadden de camera bij ons maar er werd ons nadrukkelijk verboden om een foto te maken en op Bokt te zetten. Boos! Helaas voor jullie dus. Geen beeldmateriaal erbij.

Ik was wel erg tevreden met wat ik zag. Grappa loopt beter dan wat ik had verwacht. Hij toont onder het zadel toch wel als een mooie leuke pony.

Nu zit ik helaas weer met pijn in mijn rechterheup. Ik heb ook al weer gemerkt dat ik na mijn val van zolder deze heup weer heb ontzien en me zelf weer in een hele verkeerde houding heb gebracht. Dat wordt hard werken en mogelijk de manueel therapie om dat weer verbeterd te krijgen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie