en ik lag er 3 keer naast

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
vanja

Berichten: 597
Geregistreerd: 03-01-03
Woonplaats: bij de zee... en bos, in noord holland

en ik lag er 3 keer naast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-03-03 11:23

Pru heeft wat nieuws, ik heb haar nu 3 weken dus ze is me aan het uit proberen,als ik wil opstijgen wil ze al niet stilstaan terwijl dit anders geen probleem was, en als ik met eén voet in de tuigbeugel zit gaat ze er bokkend en in galop vandoor Extreme duivel ik hing er half naast en kon niet meer blijven hangen en viel ik had de teugel nog wel vast maar moest die toch loslaten en ik had niets bezeerd, en de dame ging in galop het pad op richting weiland
ik kon er weer pakken ze was niet in paniek ofzo, en kon er weer op komen over de weg ging het uitstekend ze waren met de weg bezig en ze loopt op een meter langs een stinkende en rokende asfalteermachine *LOL* toen nog over stalen rijplaten met haar ijzers', geen probleem ,goed hé
toen het bos in het ging lekker ,even een stukje galopperen dit ging een paar honderd meter goed en toen besloot ze om in ene rechtsaf tegaan,ik zat in de verlichte zit en zag het echt niet aankomen, Verward en daar lig je dan,het zand zit dus echt overal,en Pru stapte weg,even roepen en ze draait om en komt naar me toe Haha! ,ik was al bang dat ik haar in Bergen aan Zee moest ophalen, ik was nu toch wel heel boos dat ik er al twee keer naast lag,maar we gingen verder en na een half uurtje weer een stukje galop, besloot ze om er vandoor te gaan dus op de handrem ging ze omhoog dus weer loslaten ging ze er met een bloedgang vandoor, ok dat hou ik langer vol dan jou, wel wetende dat het pad smal en bochtig is,en ze vloog uit de bocht, ik raakte een boom (au) en lag weer op de grond maar had haar nog wel vast, ze heeft voor straf de hele terug weg aan de teugel gelopen
ik heb nu een hele dikke enkel en me ribben doen zeer wel een cap op
morgen nog maar eens een keer proberen, en maar eens even kijken of er iemand mee wil, het gaat wel beter als ze is uit gepuberd Haha! en we overeenstemming hebben over wie wat doet


Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:41

Nou jij hebt je dagje wel gehad! Hopelijk geen schade opgelopen behalve blauwe plekken??

Hoe oud is je paardje (omdat je zegt: als ze is uitgepuberd). En dat uitproberen....dat ken ik! Haha! Dat is, denk ik, DE taktiek van ieder paard. Eerst braaf alles doen wat je vraagt en dan toch maar eens kijken of het niet op een andere manier kan. De een doet het langer/later/minder dan de ander maar proberen doen ze het allemaal! Maar ach, als je inderdaad met elkaar overeenstemming vindt over wat wel en wat niet mag....dan kom je er wel! *LOL*

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 11:45

De eerste keer telt niet, toen zat je er nog niet op }> Haha!

Nou je hebt wel een draakje gekocht hoor *LOL*

flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 19:13

Gelukkig heb je een goeie valtechniek, huh.... en een cap op. Ze is wel héél ondeugend. Misschien kun je haar beter eerst flink longeren en meer grondwerk doen, ik zou er dus voor een buitenrit niet op durven stappen hoor. Maar je kreeg haar wel goed aan de teugel, dat is alweer meegenomen Lachen

Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-03 10:05

Ik heb veel gehoord dat paardjes in het begin uitproberen...Maar drie keer er afvliegen in het bos (slik) dat is wel erg extreem.Je moet blij zijn dat je (zo te lezen) een dappere ruiter bent haha anders had je een probleempie.Naja zet 'm op.(schrijf je nog eens hoe het met paardje gaat?!)

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ikkedus, Jihama, Jolynne, MairiMacBran, nick_en_ik, Salinah, Swift, wollenmuts en 118 bezoekers