Ben voor het eerst in mijn eentje...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-01 13:46

naar buiten geweest!!
Vandaag ging ik al vroeg naar de manege om Samier te doen. Eerst uitgemest en gepoetst, tijdens het poetsen ging Samier met zijn lippen in mijn nek kriebelen hihi...en ik gaf hem een zoen op z'n neus, geeft ie een lebber terug (jakkie!!) maar wel lief Lovers

Opgezadeld, maar er was niemand om mee naar buiten te gaan, dus ging ik maar in mijn eentje (eigenlijk vind ik dat een beetje eng, stel er gebeurd wat...sta je daar in je eentje...maar Brigit (vrouw van de eigenaar van de manege) zei dat het wel kon, omdat ie ZO braaf was!)

Dus ik op weg...eerst ging Samier HEEL langzaam, maar nadat ik hem een paar keer een flinke por had gegeven ging ie toch maar een stappie harder Haha!. Het ging goed totdat we bij het grote park aankwamen, daar kregen we last van die rotdazen en vliegen Verdrietig en een paar keer heeft ie staan dansen en springen. (op dat moment was ik niet eens bang, maar toen hij weer normaal deed had ik toch wel ff de bibbers...)

Daarna was ie wel HEEL erg voorwaarts (hij sprong zelfs 2x zomaar ff in galop aan, OEPS Bloos , maar ik had hem wel snel weer terug pfieuw)

verder is er niks bijzonders gebeurd hoor Schijnheilig wel vond ik het lekker rustig, zelf de weg bepalen en doen waar je zin in hebt.

_________________
Als de wapens spreken...vervloeken ze de vrede (uit Spits)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-07-10 14:47 ]</font>


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 14:07

Heerlijk is dat he, een ritje in het bos. Dat is echt relaxen, ook voor de paarden.

Ik sta sinds kort ook op een stal in het bos. Ik was nog nooit met mijn paard het bos ingegaan maar ik had er zo'n zin in.

Ik ben ook alleen gegaan, heerlijk rustig!! Ik stap nu een rondje van ongeveer een 15 minuutjes, verder heb ik het bos nog niet verkent *LOL* maar dat ga ik binnenkort zeker eens doen.

kvika

Berichten: 3764
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 20:24

leuk he buiten rijden
ik doe niets liever.

nou misschien is dit het begin van vele uurtjes buiten zijn Lovers

tja....

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:39

Ik vind het juist heeeeerlijk om alleen weg te gaan. Samen met je paardje en je hondje uren door de natuur rijden. Lekker nadenken over dingen en je hoofd leeg laten waaien.
Soms zit ik als een idioot tegen Isolda en Waldi aan te bazelen.
Maar je hebt wel gelijk, als er wat gebeurd, dan ben je alleen....
Hopen dat je paard naar huis gaat en op die manier iemand waarschuwt. Deed Berber gelukkig wel!

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 09:20

Ja Jantina, maar als een paard dat bij ons doet moet ie langs vrij drukke wegen en moet er zelfs 2 oversteken Scheve mond\ moet er niet aan denken wat er dan kan gebeuren!!!

Met Bassie mag ik niet in mijn eentje, omdat ik bijvoorbeeld al geen ruiterbewijs heb en jan (Manege eigenaar) laat niemand zonder ruiterbewijs met zijn paarden in hun eentje naar buiten gaan. (Opzich wel logisch, paarden zijn kostbare dieren)

Van Sera (eigenares Samier) mag ik wel alleen weg, zij vertrouwd mij en Samier heel erg, vooral omdat Samier zo ontzettend mak is (Je kunt er zowat een kanon naast afschieten en hij doet nog niets *grin*)
Maarja het blijven nog steeds vluchtdiertjes...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Claudiakappe
Berichten: 131
Geregistreerd: 25-03-01
Woonplaats: akkrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 19:00

ik mag wel alleen naar buiten metblack en ik heb er ook toch geen een Verward

met vallen en opstaan kom er wel waar je wezen moet

Ineke2

Berichten: 33031
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 19:40

Ja maar jij rijd daar al ik weet niet hoelang 13/14 jaar ofzo??? Als Jan jouw dan nog niet vertrouwd dan weet ik het niet meer *LOL* Bovendien heb jij Black in de huur...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ineke2 op 2001-07-12 20:47 ]</font>

Roel
Berichten: 653
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 22:51

Niets is lekkerder om in je eentje het bos in te gaan. De rust om je heen, lekker kletsen met je paard en de stilte. Je hoeft dan ook geen rekening te houden met iemand waarmee je mee bent in het bos. Maar 1 tip neem wel altijd een debieltje mee het bos in!!

Hoe meer je MENSEN leert kennen, des te meer ga je van je PAARDEN houden.
voor foto's: http://www.yourmomentfotografie.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 bezoekers