Les gehad gisteren pfffffffffffffffff

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 08:12

Nou Barbiano stond te zweten op stal maar in de bak was het wel koeler. We hebben het lekker rustig aan gedaan. Hij vond het drie keer niks om iets te doen. Eerst had mijn moeder les die had 25 minuten gestapt en 5 minuten gedraafd. Barbiano had dus geen zin in stelling en buiging. Dus ik na een half uur erop. Toen ging het gelukkig wat soepeler, ik pak hem net iets harder aan. Op een gegeven moment zijn we aan het draven komt er langs de bak een ander paard met begeleider aangelopen. En ja hoor zijn laatste poging tot 'eronderuitkomen' Extreme duivel .Meneer gaat er vandoor. Vroeger zou ik hiervan stijf van de zenuwen staan maar nu lag ik meer in een deuk. Barbiano heeft nl nog niet zoveel in zijn leven gezien en andere paarden tja toch elke dag wel een hoop. Maar deze zal wel een van die paarden zijn die heel graag van paardenvlees houdt.
Vingers aflikken Dus nog even uitgedaagd met galloperen wat hij dus weer niet kon waarderen. En op een gegeven moment sloeg hij zelfs naar mijn been. Nou en dan nog maar een keer. Toen ik van hem afstapte tolde ik echt van de warmte en vermoeidheid. Barbiano lekker afgesproeid naderhand en als het goed is is hij gisternacht ook weer op de wei geweest met zijn niet paardetende vriendjes.

Yentl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-01 08:28

hoi
warm he gisteren? heb ook het zelfde gedaan als je moeder 25 min stap 5 min draf (of minder??) nou vandaag ga ik niet rijden maar is je paardje bang voor paarden dat ie er vandoor ging?

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Lisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-01 08:59

Nee hij is echt niet bang maar zag dat als een uitweg om niets te hoeven doen. Een draakje dus. Maar ontzettend grappig.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie