Lekker gereden, maar....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 14:59

Soms vraag je je idd af waar sommige mensen het lef vandaaan halen. Als bij ons iemand les heeft dan vraag ik altijd even of ik erbij kan (ze zeggen altijd ja, maar het is wel zo netjes). En als ik dan rijd dan ga ik Dex echt niet boven op het lessende paard parkeren.
Ik vind dat je het goed hebt opgelost. Zij heeft zich associaal opgesteld en dat mag ze best weten.
Wel fijn dat het zo goed gaat met rijden.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 17:10

Nou ja, het moet niet veel gekker worden! Ik vind dat je volkomen gelijk hebt Ineke, ook dat je eruit bent gegaan...is heel eerlijk tegenover Bill Lovers
Eigenlijk zou het zo niet moeten en gelukkig heeft Piet er wat van gezegd!
Je zou ze toch een beuk bovenop haar grote bek geven? Niet doen hoor Ien, kom je alleen maar mee in moeilijkheden, maar ik zou me voor kunnen stellen als je handen jeuken. Dat zouden ze bij mij wel doen
Ik wens jou, wendy1 en Ieneminie veel succes met die dweilen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 18:41

Fijn dat het zo gaat met Bill.
En die meid, daar ben je vast zo van af

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 22:01

Ik heb een sterk vermoeden...eerder...ik weet zeker om wie het hier gaat. Wat klote dat jullie zo last van haar hebben daar. Zelf heb ik ook genoeg last van dit **** gehad. Zo vond ik een extra slot op mijn hek en kon ik mijn paarden niet uit het land halen..!


Ienemienie schreef:
. Ze schijnt nu weg te willen naar Jan vd Stoep maar ze krijgt Pjotr en Wodelien toch niet mee aangezien zij maar een verzorgster is.

Iedereen hoor je over die meiden en ik ben benieuwd hoe lang te het volhouden.


Dan kan ze lachen, bij Jan komt ze het land niet op. Hij heeft het namelijk niet zo op dat kind. En heb duidelijk gemaakt tegenover Jan, dat hij heel wat problemen op zijn nek haalt mocht hij dat kind toelaten.
Gelukkig is het een slimme boer... .

Succes ermee iedergeval !


Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 11:07

Hoi, ik weet precies over wie jullie het hebben, en daar heb ik ook heel veel last mee gehad,en nu nog.
Maar eens..........boontje komt om zijn loontje!

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 11:39

XoNo schreef:
Ik wens jou, wendy1 en Ieneminie veel succes met die dweilen!


Nou dat hebben we wel nodig want ik heb elke dag wel een aanvaring met haar maar ze praat nu niet meer tegen me. Lekker boeiend maar niet heus.


Als ik Viking en Les- Fjal lees kunnen we misschien nog wat te verduren krijgen maar ik ga eerst een weekje skien en daarna zien we nog wel/.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 12:03

Ik dacht dat ik al heel wat vreemde onderwerpen was tegengekomen op bokt..., maar dit verhaal slaat echt alles!!! Frusty
Gelukkig staan jullie er niet alleen voor, maar kunnen jullie je "ervaring" delen. Ach gut Succes ermee, laat je er niet onder krijgen hoor! Cool

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-03 20:13

Ik weet precies hoe je dat "persoontje'' aan moet pakken, maar ze is niet bij je paardjes te vertrouwen.
En aangezien haar zus en ouders nog gekker zijn,laat ik het voorlopig maar gaan,plus het feit dat als ze mij ziet,dan gaat ze er als een haas vandoor,en dat is bijna iedere dag omdat zij een straat verder woont.
En ze weet ook dat als ze mij echt dwars zit{ik heb een transportbedrijf]het misschien niet zo leuk voor haar af kan lopen.
En daar bedoel ik niks mee{het is echt geen bedreiging], maar kom niet aan mijn beestjes,want dan kom je aan mij!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-03 22:49

Ze heeft heel duidelijk te horen gekregen dat ze af moet blijven van alles wat van mij is, anders heeft ze een probleem. Dat houdt in het paard, de pony en alle spullen.
Ik heb het idee dat de boodschap wel over gekomen is Schijnheilig

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 08:32

De jeugd van vandaag! Ik kan me best voorstellen hoe je je voelde toen die meid je die naam noemde. k'Vraag me een beetje af waar de opvoeding gebleven is. Gelukkig heb je dit goed aangepakt en hopelijk inderdaad is de boodschap eindelijk doorgedrongen!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 09:29

Ik hoop voor je dat ze het begrepen hebt,want ze is nogal hardleers!

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-03 12:59

We zullen het zien, ik heb maandagavond weer les. Ben benieuwd of ik rustig kan rijden deze keer. Knipoog

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-03 17:51

Veel succes,laat het ff weten hoe het gegaan is!
Ben benieuwd.

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:18

Ja het is een lekker stel bijelkaar,ik probeer ze maar te negeren,maar je kan er moeilijk omheen om dat soort mensen!
Les fall,jij weet zeker wie het zijn door hun ,had ik nog eens woorden met jullie gehad!
Waarvan alles aan elkaar gelogen was
maar ik hoop dat ze snel eens een ander plekje gaan zoeken,want dit is gewoon echt tien keer niks zo

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 13:38

wendy1 schreef:
Ja het is een lekker stel bijelkaar,ik probeer ze maar te negeren,maar je kan er moeilijk omheen om dat soort mensen!
Les fall,jij weet zeker wie het zijn door hun ,had ik nog eens woorden met jullie gehad!
Waarvan alles aan elkaar gelogen was
maar ik hoop dat ze snel eens een ander plekje gaan zoeken,want dit is gewoon echt tien keer niks zo



Ow ja, dat weet ik nog heel goed !
Al die leugens bij elkaar , waarbij ze iedereen tegen elkaar uitspeelt.
Echt klote streken !

Gelukkig weten we nu allebei, nou ja, ik iedergeval wel Haha!. Dat het tussen ons gewoon een misverstand was, dankzij die *****...en we elkaar niets kwalijk hoeven te nemen....toch...Lachen

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 14:34

Ik vind het echt wel attent van die stalhouder dat hij zich ermee bemoeide en het voor jou opnam... Ik denk dat er een hoop zijn die zich het liefst nergens mee bemoeien. En dat meisje, is dat misschien een puber? Knipoog Je moet je toch ergens op afreageren als je op je plaats wordt gezet?"Grapje!!! Zo'n reactie kan natuurlijk niet!, maar je komt het tegenwoordig heel vaak tegen. Sommigen reageren het zelfs af op hun paard, als ze ergens over op hun vingers worden getikt!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-03 18:01

Les_Fjal"]
[quote="wendy1 schreef:
Ja het is een lekker stel bijelkaar,ik probeer ze maar te negeren,maar je kan er moeilijk omheen om dat soort mensen!
Les fall,jij weet zeker wie het zijn door hun ,had ik nog eens woorden met jullie gehad!
Waarvan alles aan elkaar gelogen was
maar ik hoop dat ze snel eens een ander plekje gaan zoeken,want dit is gewoon echt tien keer niks zo



Ow ja, dat weet ik nog heel goed !
Al die leugens bij elkaar , waarbij ze iedereen tegen elkaar uitspeelt.
Echt stinkmodder streken !

Gelukkig weten we nu allebei, nou ja, ik iedergeval wel Haha!. Dat het tussen ons gewoon een misverstand was, dankzij die *****...en we elkaar niets kwalijk hoeven te nemen....toch...Lachen
[/quote]

Ja,dat weet ik ook nog wel!
Had ik toch bijna de ruiten bij de BP ingegooid

Maar goed dat we er op tijd achter gekomen zijn.
Maar ze komt mij nog wel eens tegen,als zij alleen is.