Ik sta iedere keer weer versteld van Dennis

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Ik sta iedere keer weer versteld van Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 22:14

Hij is ook zo verschrikkelijk lief, ijverig en in middels ook gehoorzaam Haha! . Echt iedere keer kijk ik er weer van op.
Eerst Dennis en Dientje van het land gehaalt. Ben op Dennis gesprongen, Dien aan de hand en lekker naar huis gedraaft. Als of ze een 2span zouden kunnen vormen met z'n 2en, zo keurig ging het. Allebei op m'n stem versnellen en vertragen, ook appart van elkaar. Ik wist niet dat een KWPN merrie en een shet hengst zo netjes naast elkaar konden lopen.
Ik heb de hele winter niet in de bak kunnen rijden omdat je d'r baantjes kon trekken en dat m'n bedoeling niet helemaal was. De laatste paar dagen is het zo mooi dat ik hem gister al in de bak gelongeerd had en vandaar d'r voor het eerst weer in gereden heb. We doen het na een paar weken hard werken ivm de keuring nu wat rustig aan. Dus ben d'r zonder zadel met een halstertje om op gesprongen, capje op en gaan met die banaan. Nog even 2 balkjes neer gelegt voor de lol. En Dennis keurig netjes, op m'n zit en stem de hele bak door gestuurt. Geen geintjes, geen truckjes(normaal crost hij naar de uitgang en als ik daar maar 1 lintje vast heb springt hij d'r nog over heen om naar stal te gaan en trekt zich van mij niets meer aan), gewoon zo super braaf. Allerlei figuren, keuringe overgangen en na afloop nog wat vrijheids dresuur. Al zijn we maar ong 15 minuutjes bezig geweest was het geweldig.
Maar niet alleen vandaag was hij zo braaf, af gelopen weken zelfs. Zaterdag ochtend een klein meisje les geven, zaterdag avond naar een hengsten show, zondag naar het bos. En dat allemaal even braaf. Ik heb het al zo vaak gezegt, en zal het nog veel vaker moeten gaan zeggen, maar ik ben weer helemaal Lovers . Tis ook gewoon zo'n super knollie, je zou d'r echt van gaan Kwijl .

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 09:18

je hebt het wel getroffen he Haha!
maarreh veel mensen zouden jaloers zijn met een zwembad in de tuin en jij vind het niet leuk tssss. ik ken t gevoel hoor wij hadden zowat een sloot in de bak liggen van de hoefslag en een stalgenoot heeft laatst de bak gesleept oei wat rijd dat weer fijn Haha!

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-03 09:54

Marjolein schreef:
je hebt het wel getroffen he Haha!
maarreh veel mensen zouden jaloers zijn met een zwembad in de tuin en jij vind het niet leuk tssss.

Zal ik het je nog erger vertellen, wij hebben een binnen zwembad thuis en vind het iid niet leuk. Heb sinds oud en nieuw niet meer gezwommen Bloos .

Maar tja, super Dennis blijft geweldig. Zo verschrikkelijk braaf en onder tussen is het echt geen 'dooie'.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:30

Ik vond dat binnenzwembad bij jullie wel heel leuk hoor Knipoog
Moest eerst drie keer kijken of ik zag wat ik zag Haha!

Fijn dat Dennis zo lekker gaat Party!! Hopelijk blijft het zo...*LOL*