Polly is verhuist

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23409
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 16:13

Hallo!!
Vandaag was het zover, trailer gehaald, Polly gebandageerd en toen op de trailer gezet, ik had problemen verwacht omdat ze er vroeger met een 'prikstok' ingejaagd werdt maar ze liep heel kalmpjes de trailer op en bleef ook mooi staan kijken. Na een kwartiertje rijden kwamen we op het nieuwe land aan ze werdt helemaal gek van die anderen dus eerst maar even gelongeerd en laten springen (haar grootste hobby) en toen het land in. Dusty, Punk en Nicky (Punk en Nicky ijn shets Dusty een welshcob denk ik) erachteraan natuurlijk. Nikita en Cohinoor (NRPS) stonden op een ander land en die gingen ook achter elkaar aan. Nicky gaf het als eerste op en toen ging Punk Polly beschermen tegen Dusty en al snel was de rust wedergekeerd. Ze zal hier een week of 5 blijven staan en dan gaan we weer terug...
Ik heb hiet zoveel meer, een bak (wat zeg ik een bak, twee bakken!!), een weiland, strand, binnenkort weer stallen enne natuurlijk hindernissen. Als de eigenaar van het land ziet hoe happy ze is mag ze misschien wel langer blijven, I hope so....

Renee

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 bezoekers