En als mijn paard nu kreupel wordt voor 1 april???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

En als mijn paard nu kreupel wordt voor 1 april???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-03 23:34

Eindelijk heb ik dan dat 5e punt dit weekend gereden!
Gelukkig heb ik het laatste weekend me ook nog ingeschreven voor een wedstrijd zodat ik eindelijk Z1 startgerechtigd ben!
Nu slaat me de schrik om het lijf.... wat als mijn paard nu voor 1 april gaat hoesten, kreupel is.. of dat er iets anders gebeurt zodat we niet kunnen starten????? Tsja... de oplossing om er vervolgens dan nog maar weer 5 punten bij te rijden in de M2 zijn mij bekent...
Maar ik hoop dat iemand een geruststellender advies heeft.
Anders laat ik hem nu twee weken niet meer los... alleen nog maar met dikke deken op...en blijf zelf 2 weken opbed liggen...
Oh nee, dan komt mijn paard er niet meer uit. Haha!!

Groetjes, Nique

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:13

Neem aan dat je zelf het antwoord ook wel weet: dan heb je PECH.

Het is niet anders..........sorry.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 00:32

je moet hem zeker niet meer los laten. dan veroorzaak je alleen maar meer problemen, door minder beweging en ontspanning zal het alleen averechts uitpakken...denk je niet dat de kans dat er iets gebeurt wel heel klein is...gewoon normaal door blijven gaan, gaat het fout..ja het leven is hard maar nog niet ten einde..groetjes...succes in ze Z1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 01:06

Sjeez, wat als je morgen onder een bus loopt???? Verward
Als....als.....als......zo kan je bezig blijven denk ik Lips are sealed

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:39

En als jij "eindelijk" die vijfde winstpunt in de M2 gereden hebt, lijkt het mij dat je nog niet Z-klaar bent.
Rijd dan toch lekker nog een tijdje door in de M2. Waarom zo snel willen?

Ik doe het zelf ook. Ik ben nu wel Z-startgerechtigd, maar na 1 april niet meer. Ik rijd gewoon lekker door in de M2 omdat ik weet dat we in de Z niet voldoende punten zullen rijden.

gewoonIsa

Berichten: 309
Geregistreerd: 11-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 13:52

Is inderdaad pech hebben als je paard kreupel wordt. Maare als jij toe bent aan een hogere klasse dan zijn die 10 winstpunten toch geen struikelblok?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 14:09

ik zou sowieso nog niet overgaan naar de Z1, bij mij op de club zijn er ook die nog ff snel Z1 zijn gaan starten, nou ik rijd mooi de M2 helemaal uit, en nu niet tot 15 wp maar lekker tot 20 wp! ik rijd liever een goede M2 proef en blijf thuis voor de Z1 oefenen dan dat ik nu snel Z1 ga starten en een matige proef rijd....

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 16:51

Stel dat ie kreupel wordt, gaat hoesten, koliek krijgt, misschien zelfs wel dood gaat!! Is er 1.000.000,00 euro in het spel? zo niet, dan snap ik niet waar je je druk om maakt.
Het is maar hobby hoor, stress is voor sukkels.

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-03 17:46

[Als ik morgen onder een bus loop heb ik een heel ander probleem....
kan ik zelfs niet meer klagen op de paardenforum! Haha

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 17:58

Als je er klaar voor bent heb je vast die laatste 5 winstpunten snel genoeg bij elkaar lijkt mij. Succes iig Haha!

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 18:17

Als het zo moet zijn, dan merk je dat vanzelf wel. Neem rust en tijd, net zoveel als nodig is om samen op het meest prettige nivo te komen. Geen stress, niks overvragen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 19:19

Er klan natuurlijk altijd wel iets gebeuren. Maar als jij echt toe bent aan het Z dan haal je die punten in het M2 ook makkelijk. Als je de punten nu bij elkaar gesprokkeld hebt haal je de scores in het Z1 toch niet. En wedsrtijdrijden is leuk, maar niet als je keer op keer met slechte punten de ring uit komt.

paardjeJarig

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 19:35

als je echt klaar bent voor de z, haal je die 10 punten net zo snel als die 5! ik heb er ook 7 in de M2 nu, maar doe nu niet ineens gehaast. als je paard dus nu kreupel wordt heb je pech.......

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-03 23:50

Als hij voor die tijd kreupel wordt, zou ik heel erg balen.
Niet omdat ik dna nog vijf extra winstpunten zou moeten halen, maar omdat m'n paard kreupel is....

paardjeJarig

Berichten: 4405
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 11:06

Richtje schreef:
Als hij voor die tijd kreupel wordt, zou ik heel erg balen.
Niet omdat ik dna nog vijf extra winstpunten zou moeten halen, maar omdat m'n paard kreupel is....

ja, das een goede! maja ik zou ook balen als hij NA die tijd kreupel wordt!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 13:42

En dat is mijn nou PVD net gebeurd!! Mijn pony wedr afgelopen vrijdag kreupel en die zondag had ik nou net me eerste L2 wedstrijd want dan kon ik nog mooi voor 1 april L2 starten want ik heb nu 5 winstpunten in de L1. Toen kon ik mooi de wedstrijd afzeggen Boos! Was ik niet blij mee maar de kreupelheid komt natuurlijk op de eerste plaats van me paardje. Nu loopt die al aardig goed en ik denk wel dta het vandaag of morgen over is maarja, alle wedstrijden zitten dus mooi vol Boos! Ben de hele tijd aan het bellen maar nee, steeds krijg ik het antwoord dat de wedstrijd vol is. Ze laten me niet eens door als ik aanbiedt dat ik dan mar 1 proef te rijden in plaats van 2. Echt een grote ramp! Nu ben ik dus ban gdat ik nog is 5 winstpunten moet rijden in de L1, zit niks anders op.. Huilen

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:08

Helaas dan heb je dikke PECH.. sorry hoor, wat is belangrijker? Je paardje of dat hele wedstrijd gedoe, wat btw waarschijnlijk gewoon hobby is..
Dus rij lekker door in de M2 en maak je alsjeblieft niet zo druk dat je geen Z1 kan starten!! Er zijn belangrijkere dingen in het leven!!
Maar veel succes bij de wedstrijden die komen gaan!