luuk heeft vandaag abraham gezien :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ingrid

luuk heeft vandaag abraham gezien :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 20:15

jaja onze stalhouder is vandaag 50 geworden en daar gisteren een feestje van gehad. nou er staan wel iets van 7 poppen in de tuin en de bak ligt dus net langs de tuin. er staat zelfs een hele grote kop van papier mache in vande carnavalsvereniging die heeft dus eerst opde wagen gestaan dit jaar. ik had al wel een vaag vermoeden dat luuk het eng zou vinden maar met volle moed ging ik met hem naar de bak. nou ik kreeg hem nog geeneens in de bak hij keek echt zijn ogen uit. Nerd

oke omdit te overleven dus maar eerst ff longeren. hij was echt gek. alleen maar galopperen showen bokken en de hele ratteplan.
na 10 minuten was die een beetje moe. ik denk oke ik stap er nu op. maar daar dacht luuk anders over hij liep me dus echt omver. oke luuk even recht gezet dat ik daar niet van gedient ben. toen erop. kennelijk is het nog enger als iemand op je rug zit
maar dankzij de tips van jippie kon ik hem dus toch nog aardig rijden.
elke keer als hij ging versnellen en schuin door de bocht ging, ging ik extra terug rijden. ging hij zelf langzamer reed ik hem weer naar voren. nou hij kwam me toch mooi rond, lekker van de hand af dus niet zo hangen. ik kon hem mooi voorwaarts rijden zelfs nog een middendrafje wat normaal niet zo fijn gaat.

nou jippie nu ben ik je weer heel erg dankbaar want als ik die tips niet had gehad was ik nu dus heel erg boos op hem geworden en alleen maar aan het trekken en sjorren gegaan Lips are sealed
maar nu ging ik dus gewoon domweg door
hij was echt zeiknat het zweet liep hem over vanaf.

ik denk dat als luuk 50 wordt er maar geen pop in zijn stalletje komt Haha!

groetjes ingrid

axeltje en ik hebben een blond-IQ Haha!
queen, rust zacht

Dorine
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:02

Ik zie het helemaal voor me! *LOL*
Arme Luukje helemaal van streek....

Geweldig dat je zoveel kon met die tips van Jippie.
Hoe gaat het trouwens in de springles met hem? Lachen

Gast912

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 23:04

Wat fijn dat je alles zo goed hebt opgelost en uiteindelijk zelfs nog super hebt gereden. {Ik word wel een beetje verlegen van al die complimentjes hoor Bloos }
Het mooiste is eigenlijk dat je nu ondanks een slechte start de situatie zonder gevecht en gemopper naar je eigen hand hebt weten te zetten. Op die manier is paardrijden toch een stuk leuker

ingrid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 08:11

dorine de springles gaat de laatste tijd super. hij begint nu echt te springen en op mij te letten.

en jippie: op deze manier heb ik pas een beetje het idee met paardrijden bezig te zijn.

axeltje en ik hebben een blond-IQ Haha!
queen, rust zacht

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie