ze is zo inteligent al het om snoep gaat !........

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

JollyHumpy

ze is zo inteligent al het om snoep gaat !........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 18:50

Haha! Ik heb vandaag een leuk daggie gehad (eiglijk ben ik ziek maja... Haha! ik moet toch ff naar mn knollie toch !?!?) !!

Ik oefen met Jolly al heel lang de spaanse pas !
Maar tot nu toe tilde ze alleen haar voetje op en dan deed ik hem naar voren Lachen .
Sinds vandaag na veel geduld doet ze het ZELF echt zoooooo goed!!
Ik ben zo trots op mijn knollie !!! Party!! Ze was zowizo vandaag in een hele inteligente bui ! Toen ik ging rijden- ( met een heeeeeeeeeeeellll los hulpteugeltje ( had hem eigelijk ook wel af kunnen doen..... ) want ik moet van mn instruktrice met een hulpteugeltje rijden om dr spieren goed te ontwikkelen ) -was ze eerst echt heel "merrie 8tig" }> heel snel geprikkeld en ze gaf zelfs meteen een bokje als ik dr een klein tikje gaf omdat ze niet op mn been reageerde !
Dat doet ze normaal nooit ! Maar na 10 minuutjes was ze zooo braaaf !! Ik had omdat alles zo goed ging es een keertje voor de grap een wending om de voor hand geprobeerd en het lukte nog ook Lachen heel braaaaaaaaaafff en ook een heel-erg-netjes verzameld drafje ( ze danste helemaal Kwijl ) ik ben zo trotssssssss Clown ....! ( vooral omdat ze toen ik haar kocht alleen maar door de bak scheurde met dr hoofje hoog ! en dat is 5 1/2 maand gelede !!)

Bij ons op stal loopt altijd overal en nergens een zwartwitte hond Bo ( Koe )
Hij is heel erg dik en ik zit me al een poosje af te vragen warom , hij rent namelijk aardig veel !! nou vandaag kreeg ik het antwoord hoor !! Bo zat een poosje in de struikjes te vroeten en jawel hoor daar kwam meneer met zo'n onwijs groot konijn in zn bek Bloos !! echt niet te geloven gewoon !! dat konijn was ongeveer 3/4 van die hele hond........ *LOL* nu heb ik wel zo'n donkerbruin vermoeden waar die vetkwabjes vandaan komen.............
nou dat was wat ik vandaag beleefd had !!!
ps: hebben jullie merrie's ook welles van die wisselvallige (pure merrie) dagen ? (lees: de ene dag loopt ze een Mproef ( Tong uitsteken ikke niet hoor hahaha) en de andere dag lijkt ze wel een onbeleerd paard !
Hebben jullie toevallig trukjes om dat iets minder te laten worden ?
doeii

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie