heb jij dat ook wel eens?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kellogs

Berichten: 83
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Maasdijk

heb jij dat ook wel eens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-03 15:23

ben je net lekker bezig met rijden,gaat het onwijs goed.Is het zo'n lekker weer zadel je je pony op loopt ze niet lekker omdat ze die dag daarvoor zo uit haar dak is gegaan.oooooooh.ben ik de enige die dat heeft.
grooetjes kellogs Huilen

haffi

Berichten: 218
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: St.Odiliƫnberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 16:57

Ik denk het niet Haha! .

Gisteren heb ik een buitenrit van 4 uur gemaakt, het ging super.
Vandaag ging ik ff met hem in de rijbak en na een kwartiertje was hij echt wel moe. Wie weet heeft hij spierpijn en nog een beetje moe van gisteren.

Ik denk het is hetzelfde als bij ons mensen. De ene dag hebben we een goede dag en een andere dag is weer minder. Lachen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 18:09

Ik heb er geen last van, eerder andersom.
Yorghos leek vandaag wel een stuiterballetje... Maar ja, ik had hem ook al een tijdje niet meer echt gereden (hij staat wel 24/7 buiten). Ik heb toch een fijne rit gemaakt.

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 23:35

Beetje aanpassen aan het humeur van het paardje. Baduh is een halfbloed, en vreemd genoeg gedraagt ie zich dus ook de ene dag naar zijn warmbloed-helft en de andere dag naar zijn volbloed-helft. Dag 1 is technisch rijden, dag 2 is energie eruit scheuren. Wel een afwisselende training op die manier trouwens. Haha!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:48

ik heb het ook zo vaak, Dan gaat het zo 3 dagen helemaal goed, voel ik mij werkelijk anky Knipoog en dan gaat het opeens weer 2dagen s.h.i.t. En dan bedoel ik dus dat ze door de bak loopt te scheuren en helemaal niet luistert, meetsal probeer ik het trainen dus ook goed af te wisselen met iets anders, ffe springen of een buiten rit. Ze verveelt zich gewoon na 4 dagen in de binnenbak gereden te hebben.

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 00:49

mmm s.h.i.t wordt dus oliebol!!! erg grappig die verbeteringen!( en dit was weer erg off topic)

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 13:57

favorietje schreef:
mmm s.h.i.t wordt dus oliebol!!! erg grappig die verbeteringen!( en dit was weer erg off topic)


Nog even off-topic: wat een lijpe smilie Favorietje, echt cool!

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 17:13

melig he!!!!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 18:02

Tot nu toe 1 keertje.
Khad hem heerlijk gepoetst, opgezadeld alles klaar gemaakt, Caitlin erop die er erg zin in had dus lekker naar de bak gegaan.
Met stappen vond ik hem al duf en in draf was hij niet te krijgen. Hij voelde zich dus zwaar beroerd (liep niet kreupel oid).
Maar metteen weer afgezadeld en in de weide gezet... Achja, kan gebeuren, toch?