We zijn mn anda aan het betuigen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Frankinero

We zijn mn anda aan het betuigen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 10:49

Gister hebben we hem met de dubbellonge gelongeerd en dat ging heeeeel goed. We hadden hem een 2-span tuig om gedaan. Daarna na een paar keer van hand te zijn veranderd wat ook goed ging hebben we het sleepje er achter gegooid.
Dit ging ook wel goed, hij ging even heel hard rennen maar daarna was het over. Van de week gaat hij nog een keer voor het sleepje en daarna gaat hij voor de kar. SPANNEND.

Ik weet niet of jullie hem kennen maar hij word beleerd door en voor Koos de Ronde want die wil hem gaan gebruiken voor de indoors want hij heeft nog een merrie staan die qua groote en aftekeningen heel goed naast Domingo past. Ben benieuwd hoe hij het gaat doen.

Jammer genoeg ben ik volgende week op vakantie en kan ik er misschien niet bij zijn als hij ingespannen word maar ja skien is toch ook wel heeeeeeeeeeeeeeel leuk.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Cantaor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 11:05

Leuk joh Ienimienie, ik wil Cantaor ook nog een keer voor de kar gaan beleren volgens mij vindt hij dat ook wel erg leuk!
Ben trouwens wel erg benieuwd naar jouw anda dus als je foto's hebt??
groetjes

Portugal "Here I come"..............

Frankinero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-03 10:02

er staan weer wat foto's van hem in de losgooibak bij ITP. Kijk maar even dan zie je hem goed

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie