Iemand een kaart van westerschouwen?

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vendell

Iemand een kaart van westerschouwen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 09:58

Dat had ik weer Haha! ik was mooi verdwaald op de ruiterpaden in de boswachterij Westerschouwen, Burgh-Haamsteden, Zeeland...

Gisteren was het zulk mooi weer dat ik mijn (spiksplinter...*gloeit nog steeds van trots* Haha! ) trailertje heb gepakt en in een driekwartier naar Westerschouwen ben gereden. Bij het aankoppelen draaide in nog mooi mijn vliegwiel uit elkaar *paniek* Bloos . Ik wist helemaal niet dat dat kon! Wat er helemaal fout ging, ik weet het nie, maar ik zal wel iets teveel hebben losgedraaid. Schijnheilig

Ik ging in m'n uppie, niet zo slim natuurlijk , maar ik wist even niemand mee te vragen. Dus: toekomstige buitenrij-partner: MELD U! Ik naar Brugh-Haamsteden. Man wat kan je daar lekker rijden...als je de weg weet. Het is er heuvel op, heuvel af en Lavendel stond zelfs in stap al gauw in het zweet. Heuvel op was dan niet zo het probleem, maar we moesten er ook weer stijl vanaf, soms met een 'trappetje'. Nou dat waren wij als echte dressuur-polder-meiden nie gewend, dat was even slikken. Lavendel had na enige aansporing wel door dat je dan moest springen, maar was dan iets overijverig. Nu zit er een flinke beschadiging op mijn laars...die boom stond toch iets te dichtbij.... Haha! Knipoog

Na een half uur draaide het pad weer terug naar waar ik dacht vandaan gekomen te zijn... maar ik wist niet meer welke splitsingen ik genomen had... die groep reeen had meer mijn aandacht. Ik zag er 4, allemaal hinden en die renden heuvel op heuvel af een poos bij ons in de buurt. Echt gaaf! Uiteindelijk kwamen we aan de andere kant van Westerschouwen uit en heb ik maar gevraagd welke kant ik op moest. de manege Lysiduna is er toch wel heel bekend... en daar stond ik vlakbij met de trailer. Uiteindelijk viel het allemaal natuurlijk heel erg mee... Nederland is niet zo groot en zo'n eilandje in Zeeland ook niet... het gaat maar om het idee. Haha!

In iedergeval lekker gereden, lekker kleurtje gekregen Cool en weer helemaal trots op mijn paardje, ze deed geen pas verkeerd! Buitenrijden, daar rij je toch paard voor!!! Heerlijk man!

Ps. Ik ga nog steeds graag naar de DD met enkele bokkers, die afspraak staat nog!

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Vendell

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 13:50

Hmmm misschien had ik het topic toch beter anders kunnen noemen...
Zoiets als 'Verdwaald op strand' Nee dat kan helemaal niet, want ik heb helemaal geen strand gezien... Verward Ik wou wel naar het strand... maar het strand was voor mij even zoek. Ik heb wel een vennetje gezien met een hoop schreewende meeuwen, maar enkel van veraf. Lavendel wilde niet en naar beneden, en naar het water, en naar die schreeuwende meeuwen, en door krakende schelpen... mietje... maar wel een lief mietje Lovers

"Het verschil tussen weten en doen is vaak miscommunicatie tussen linker en rechter hersenhelft, en doe daar maar eens wat aan!"

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie