6 paarden rijden.... vermoeiend!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

6 paarden rijden.... vermoeiend!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 11:41

heey allemaal!
ik ga ff vertellen wat voor'n vermoeiende dag ik gister had..!! Schijnheilig Party!!
het was echt super leuk , ik had om 12 uur afgesproken met annelies (het baasje van kalief, mijn verzorgpaard Haha! ) om kalief te rijden, hij staat sins vorige week zaterdag op een nieuwe pensionstal. toen ik daar aankwam, waren ze met de bak bezig en annelies zei dat de bak over een kwartiertje klaar zou zijn!!!!!!!!! Haha! Haha!
toen we klaar waren met poetsen opzadelen enz. ging ik de bak in.
het leuke was dat ik en kalief de aller eerste in de bak hadden gereden!!! Haha!
zo voor de eerste keer in een nieuwe bak ging het rijden super goed!

naast kalief rij ik ook nog op een stoeterij, waar tinkers worden ingereden, gekocht, verkocht, enzz.
maar dat meisje die daar altijd de paarden rijd was er niet, dus had louise (de eigenaar) mij en briede (JollyHumpy) gebeld, om te vragen of wij ze wilden rijden!!!!!!
nou, daar kwamen we rond 2 uur aan.
eerst ging ik op floor (waar later ook nog mensen voor kwamen kijken) .
die reed wel ontsettend lekker!
lekker vlot enzo!
naja, we moesten ze ongeveer 20 min. rijden en dan de volgende 20 minuten enz.
daarna ging ik op dunla (dat is een drachtige merrie Haha! )
en briede op keeva ( ook drachtig).
dat waren rustige 20 minuten dus!
daarna gingen we op nog 2 paarden, en toen moest ik op een new forester: nouska.
maar louise wist niet hoe hij reed want hij was nieuw daar, en ik moest daar als eerste op...!!!
eerst was ze wel braaf (de eerste minuut ongeveer.. whahahaha)
Haha!
maar daarna begon ie gewoon z'n hoofd omhoog te gooien en dan liep ie overal heeen waar ie maar heen wou, ik dus met m'n hand onsettend laat en sturen..!!
maar het hielp gewoon niet..! Scheve mond
toen deed ik het met een stootteugel, dat ging wel beter, alleen vond nouska dat minder leuk.. hehehe!
Knipoog
maar achter het paard waar briede op reed ging het wel.!!!
nou, toen dat een beetje klaar was(nouska was heeelemaal bezweet dus ff een tijdje uitstappen was wel nodig)
daarna ging ik nog op een fries (tjitske) en briede op een shet/ijslander achtig ras (brit).
dat was gewoon lekker rijden!
niet vervelende streken ofzo!
dus...
naja, toen we klaar waren was het 5 uur ongeveer..!!

dus ik was hardstikke moe..!
maar na ff uitslapen maakt het t wel weer goed Haha! Knipoog *LOL*

doeeg kusjes vera (en kalief Lovers )


Amiro

Berichten: 108
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 19:56

wat leuk! Voor het eerst op een nieuwe!AAAAH ik wil ook weer naar Louise, ik rij zaterdag nu helemaal geen paard meer! Naja lama.

He? Daarnet was ik nog bezig met een boekverslag..... nu zit ik in eens hier...

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 21:25

heh jammer..!!!! jaa echt suuuper leuk was het zaterdag! en met kalief ging het ook super goed Haha! waarom ga je niet naar amiro zaterdag?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Carowl, jitskenienke, lina1998, vilheide en 49 bezoekers