Goed nieuws

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Goed nieuws

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 20:48

Het gaat weer beter allemaal! Ik zat eigenlijk een beetje in een dipje (qua paardrijden e.d.) Had geen zin om naar ies te gaan etc. Maar met dit goede weer lijkt alles weer goed te komen Lachen Het rijden was heerlijk, ze had een aparte bui en dat was net waar ik op zat te wachten (ACTIE!!) Daarna kwam de eigenaresse ook nog, en daarvan kreeg ik veel goed nieuws te horen.

Ten eerste:
Alledrie de merries worden in de loop van April geïnsemineerd (of iets in die trant) En als alles dus goed verloopt staan dus de komende 9 maanden drie dikbuiken in de wei. Erg leuk dus, en ik hoop ook echt dat het allemaal gaat lukken. Dan zouden we volgend jaar dus gewoon 3 kleine opdonders rond hebben lopen!!

Ten tweede:
Ik mag hoogstwaarschijnlijk Jolie in gaan rijden (voor foto's: zie profiel) Een klein welsh-A tje waarvan ik dacht dat ik er veel te groot voor was (dat vind ik nog steeds eigenlijk, maar als de eigenaresse denkt dat het kan, waarom niet) Dat is echt zo'n eigenwijs brutaal beest dus dat word echt ontzettend leuk! Dat is echt een kwestie van blijven zitten, meer niet. Een uitdaging dus!

Ten derde:
Zijn in April weer onderlinge wedstrijden op de manege, en ga ik daarheen met Ies. Voor mij is dat nog niet erg gewoon (heb het 2 keer gedaan) en vind het zowieso leuk om met haar een keer op de manege te komen Lachen Ben zeer trots op d'r dus dat komt allemaal helemaal goed. We gaan flink oefenen en ik kan écht niet wachten!!

Hm, genoeg goed nieuws om de rest van de week zowieso vrolijk te blijven dus Haha! sorry, moest het echt even kwijt. Alles gaat gewoon helemaal goedkomen!!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


ieris

Berichten: 1758
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 22:33

Leuk joh dat het allemaal zo goed gaat!
Ik moet binnekort echt is een keertje bij je langskomen!

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 08:58

Leuk dat het zo goed gaat! 3 veulens zijn idd erg leuk en onderlinge wedstrijd ook!! Veel succes

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:10

quote: Ten eerste:
Alledrie de merries worden in de loop van April geïnsemineerd (of iets in die trant) En als alles dus goed verloopt staan dus de komende 9 maanden drie dikbuiken in de wei.

EEN PAARD DRAAGT 11 MAANDEN!

maar verder leuk dat je er weer plezier in hebt....ik had een tijdje ook niet zoveel zijn om te rijden, maar nu ineens wel weer.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:22

Helemaal super joh Lachen

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 11:12

missnynke schreef:
quote: Ten eerste:
Alledrie de merries worden in de loop van April geïnsemineerd (of iets in die trant) En als alles dus goed verloopt staan dus de komende 9 maanden drie dikbuiken in de wei.

EEN PAARD DRAAGT 11 MAANDEN!

maar verder leuk dat je er weer plezier in hebt....ik had een tijdje ook niet zoveel zijn om te rijden, maar nu ineens wel weer.


Bloos Bloos Bloos Nou merk je dat ik er weinig verstand van heb Schijnheilig zal het snel even veranderen (wat nu dus niet meer kan Lips are sealed )

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 14:43

kan wel hoor! drukj boven het berichtje op wijzig (rechtsboven) en dan kun je het veranderen!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 16:58

Leuk, hoor. Zo zie je maar weer dat een zonnetje en een paar leuke berichten de wereld helemaal kunnen veranderen!

* To Belg, or not to Belg *

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 17:20

leuk!!
maar ga je haar helemaal alleen inrijden Verward
groetjes vamp

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 19:54

Nou, ik moet erop. De eigenaresse doet aan de longe e.d. en alles wat van de grond gedaan kan worden. En ik moet maar proberen om te blijven zitten Knipoog Ach ja.. Als ik val, val ik laag Haha!

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DemiSisa, ikkedus, LuffB, miicchhellee, Miran en 31 bezoekers