Het zonnetje schijnt in het bos

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Belker

Het zonnetje schijnt in het bos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 20:39

Jawel, het zonnetje scheen vandaag volop. Hij scheen zo lekker dat ik bedacht dat ik nu maar eens een grotere rit ging maken.
Samen met een stalgenootje zijn we vertrokken en via paden die we bijna nooit nemen 1.5 uur door het bos gaan rijden. Grappa gedroeg zich weer als echte bospony, keurig dus Ach gut
Via een lekker kronkelpaadje kwamen we op een breed recht pad uit. Dit afgestapt en op het einde kom je bij de Hollandse Sloot, 2,5 km, lang recht galopeerpad wat bij Katja's tuin eindigt. Voro eht eerst sinds mijn monster onder het zadel is dit pad afgegalopeerd. Echt genieten. Hij was zelfs nat van het zweet, meestal hou ik hem wel keurig droog.
Bij Katja aangekomen wilde hij liever bij haar het terrein op, zijn eigen stal was niet belangrijk meer Verward Ik heb hem toch overtuigd dat hij dit keer niet bij Katja mocht logeren en hij ging maar verder.
Later nog een heel mooi egaal recht en hard pad afgedraafd. Neusje naar de grond, rug mooi opbollen en strekken maar in draf. Haha! Buiten kan hij giga strekken in de bak voor geen meter, helaas voor mij.
Daarna de laatste 10 minuten terug gestapt. Allebei moe en voldaan kwamen we op stal aan. Daar vond hij voer in zijn bak. Voor allebei was het genieten van de rit en het mooie weer. Morgen weer zo een rit.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:15

Oh ik ben jaloers! Ik zit nu bij Roy in venlo, maar ik zei gister al: ik ga vroeg naar huis, wil nog even het bos in! Maar ja, harder dan een zeer rustig staptempo gaat madam niet meer, das wel jammer. Mijn tijd komt wel weer! Als het veulen er is, gaat zelfs Jurga hard (op weg naar huis huis huis)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

JollyHumpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 09:58

het zal nog wel ff duren voordat ik alleen met Jolly het bos in kan.....die word al panisch als ze een paar straatjes van huis is !! alleen met een andere pony kan het wel !! Haha! ook gezellig !!!!!!!!!!!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:06

Ik ben gisteren ook lekker het bos in geweest. Yorghos was lekker voorwaarts en zelfs een beetje druk. Ik heb rustig aan gedaan, want hier liggen geen ruiterpaden, dus het was best druk met wandelaars...

* To Belg, or not to Belg *

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-03 16:01

Jurga schreef:
Oh ik ben jaloers! Ik zit nu bij Roy in venlo, maar ik zei gister al: ik ga vroeg naar huis, wil nog even het bos in! Maar ja, harder dan een zeer rustig staptempo gaat madam niet meer, das wel jammer. Mijn tijd komt wel weer! Als het veulen er is, gaat zelfs Jurga hard (op weg naar huis huis huis)

Het was ook echt genieten. Hij nam zowaar aanleuning op 2 teugels. Dat is een heikel punt. Erg heikel punt maar ik vermoed dat we dat zaterdag wel laten zien.
Vandaag al weer zo een rit gemaakt. Weer lang door het bos gereden en weer net zo genoten als gisteren. Mijn weekend kan niet meer stuk.

Op een dikke madam zonder zadel door het bos stappen heeft ook zijn charme. De, bijna van ons, NF fokmerrie moet begin april werpen. Die doet niets meer. Staat lekker de hele dag buiten van de zon te genieten met de andere smijtdoos Haha!

Joyce1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 00:22

Ja het is echt lekker weer om in het bos te rijden. Helaas kunnen wij nu niet door de vogelpest, maar ja, dat komt wel weer

Obelix is gewoon stoer!

Apple
Moderator RT, TEN, DRS, AP, AR

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 10:33

Leuk hoor! Van alle markten thuis die Grappa Haha!

Volgend jaar met twee NF-jes door het bos? Knipoog

Kevin: drs L1+9, spr B+2, SGW B+3, Endurance 197 ggk km's (eindstand), Kevin in Uddel
Daisy: drs L2+6, spr B+1, SGW B+1 Rondje door de Bollenstreek

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-03 11:07

Geweldig he! Het bos in is zo heerlijk.
Ik ben gister met Den het bos in geweest. Lekker zonnetje er bij, oortjes naar voor en gaan met die banaan. Den sprong echt als een idioot!!!!!!!!!!! Zelfs een afsprong van 60 cm genomen! En die zelfde afsprong er ook op! Ik wist niet dat Den zo hoog kon springen.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-03 13:20

Apple schreef:
Leuk hoor! Van alle markten thuis die Grappa Haha!

Volgend jaar met twee NF-jes door het bos? Knipoog

ja Haha! Een hele mooie dame, met een koppie erop, zo snuitig. Die droom moet wel uitkomen Alles is in voorbereiding. Of Grappa dat mee gaat maken is maar de vraag. Ach dan heb ik wel weer wat anders staan.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie