wonder gebeurt, ik ben niet gevallen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

wonder gebeurt, ik ben niet gevallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-03 20:25

er is echt een wonder gebeurt, ik ben gewoon blijven zitten...
ik had namelijk gehoord dat zitlessen (blijven zitten zonder teugels en beugels best moeilijk was) ik: 'ach kan ik ook' dus op buitenrit bij het uitstappen teugels en beugels los en netjes gaan zitten. Nou normaal kan ik dat met starlight makkelijk doen, er is echt geen betrouwbaarder (en geflipter) paardje dan zij, maar toen dacht ze daar dus blijkbaar anders over... Ik reed namelijk achter judith en sabine(buurmeisje met haflinger)en riep net 'ik kom jullie voorbijrijden(in stap) tijdens mijn zitles' en toen dacht starlight ineens 'hee ik wil rennen' Extreme duivel en begint keihard te galoperen en dan echt hard. en wat doe ik nadat ik van de schrik bekomen was? nou ik schiet voorover en doe een graai naar de teugels, mis ik had de keelriem te pakken Frusty dus nog een graai (ik had nog steeds geen beugels) bij het zadel en ik had m'n teugels, toen moest ik m'n beugels nog vinden...
zelfs dat lukte!!! *LOL* en toen kon ik dus een poging doen tot stoppen.
nou wat was ik verschoten zeg, misschien nog wel meer omdat ik was blijven zitten. En dat op een geflipte draver waar ik normaal nog met beugels op zit te stuiteren. Er is dus echt een wonder gebeurt. Ik ben ook nog maar een keer gevallen (in 2,5 jaar, maar dat was omdat ik bleef liggen toen we samen waren gevallen( zij op mijn been, niks erg trouwens) ik heb dus heel wat beschermengeltjes om me heen hangen want starlight kan aardig hard en kan ook nog behoorlijk gestoord doen. maar die zitlessen waren zo moeilijk nog niet, als IK kan blijven zitten.. Pling


LianneJantje
Berichten: 487
Geregistreerd: 22-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:32

Zo, die zit lessen hebben snel succes Haha! haha.

Echt goed dat je bleef zitten!!

"Een paard voelt een vlieg op zijn huid. Zou het niet voldoende moeten zijn om met die lichte aanraking met paarden te kunnen rijden....?"

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:33

xtostarlight schreef:
Ik ben ook nog maar een keer gevallen (in 2,5 jaar, maar dat was omdat ik bleef liggen toen we samen waren gevallen( zij op mijn been, niks erg trouwens)

Ik snap niet wat je bedoelt. Je was gevallen OMDAT je bleef liggen toen jullie samen gevallen waren?
Heb ik trouwens ook een keer gehad. Kon niet meer op het verpletterde (ok beetje overdreven gelukkig Haha! ) staan. Minuutje later voelt het alsof in 1 keer al mijn beenaderen gevuld worden met de hoge druk spuit, en was de pijn over... ZEER maf gevoel! Maar niet onprettig hihi Haha!

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:33

Ow dat is geluk hebben dat je bent blijven zitten,
en je hebt geluk gehad die 2,5 jaar geleden toen je met Pony en al bent gevallen ik heb mn been zwaar verbrijzeld gehad en ze d88 dat ik nooit meer kon lopen

So close,
no matter how far.

Trixy

Berichten: 336
Geregistreerd: 09-03-03
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:35

PintoNatal schreef:
Ow dat is geluk hebben dat je bent blijven zitten,
en je hebt geluk gehad die 2,5 jaar geleden toen je met Pony en al bent gevallen ik heb mn been zwaar verbrijzeld gehad en ze d88 dat ik nooit meer kon lopen

Oei, als je dat berichtje enkele minuten eerder had geplaatst, dan had ik dat geintje over mijn verpletterde been niet gemaakt...
Ik lees het trouwens goed dat je wel weer kunt lopen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Pommier en 46 bezoekers