Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sifra01 schreef:Ze kunnen er wel echt moeilijk over doen. Ze moeten ergens een grens trekken, straks komt er iemand met een paardje van nóg 1 cm kleiner enz. Enn er moeten dan straks ook ruiters op die misschien veel groter en zwaarder zijn dan jij. Ik wilde dus ook graag de orun doen en mijn paard was ook net iets te klein. Toen ik informatie vroeg zeiden ze dat \e daar echt streng op zijn. Ik had natuurlijk gewoon kunnen gaan en hopen dat het goed ging, maar dat risico wilde ik niet nemen. Misschien ooit nog een keer met een groter paard.
cp112 schreef:Ik heb het overigens niet over Deurne, even voor de duidelijkheid (al zou ik het juist extra gaaf vinden om dar met mijn tinker aan te komen, zal ze eens even wat laten zien) Het is op de groene welle en dus een MBO opleiding.
Ik snap niet dat wanneer een paard officieel een paard is vanaf 1.56 dat ze dan niet die richting aanhouden, is het een pony mag het niet is het een paard wel.