Stammen Tinkers af van kamelen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Stammen Tinkers af van kamelen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-03 23:31

Vandaag had ik weer rijles, jeetje mina wat worden we dan aan het werk gezet! We moeten (naar mijn idee)echt heel erg hard draven, dit omdat ze beter aan het been moet worden, pas daarna kunnen we gaan werken aan andere dingen zoals de houding van haar hoofd e.d

Het was heerlijk weer maar Nuala was daardoor ook heel erg bezweet na afloop van de les. Ik was aan het uitstappen en opeens lagen we op de grond! Niks geen waarschuwing, ze ging gewoon liggen, plof daar lag ze. En ik zat er dus nog op. Ik heb gelijk aangedreven en een tik erbij en toen ging ze weer staan, heb erg gelachen want ik zat er dus nog steeds op!! Het leek echt op die keer dat ik op een kameel zat!! Whahahahahaha Later probeerde ze het weer en toen besloot ik buiten uit te gaan stappen, op de weg gaat ze vast niet liggen.... fout gedacht dus, al voor de deur lag ze weer bijna op de grond!! Ik ben maar gelijk terug gegaan en heb haar lekker afgezadeld, die arme Tinker was gewoon helemaal op!!! Ze heeft lekker veel eten van me gehad om weer aan te sterken, en dan gaan we morgen alsnog onze buitenrit maken!!

Groetjes Esmeralda & Nuala

Whoops1
Berichten: 6226
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Hoeksche Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 14:43

Haha.... Heb ik met die van mij nog nooit gehad Haha!
Maar laten we niet hopen dat ze ervan afstammen!!
Haha.... Met die rare bulten op hun rug.... Haha!

lein

Berichten: 1577
Geregistreerd: 02-07-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 16:04

haha...nou dan was ze wel erg moe zeg!!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 19:03

HAhahahaha, ai aiaiaiai ik hebeens een pony geizien die tijdens een buitenrit midden in een gröte plas ging liggen. De ruiter stond met zijn bene op de grond te gieren van het lachen en te mekkeren dat ze nu natte voeten had. Wij lagen dubbel op onze paarden!

Maare. ik hoop voor je dat het geen gewoonte word, misschien komt het omdat het zo relatief warm is voor de tijd van het jaar.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 20:20

Sjemig zeg!? Ik zou niet weten wat me overkwam!! Doe je wel rustig aan met haar, ze is toch drachtig?

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-03 21:34

Nee dat lijkt me ook echt maf, ik zou niet weten wat me zou overkomen denk ik!
Mijn paard zweet zich ook altijd te pletter na een training maar zelf aangeven dat het teveel wordt? Ho maar....dat beest kent d'r eigen grenzen niet! Daarom moet ik een beetje oppassen met haar...
Jouw paardje geeft in ieder geval duidelijk aan wanneer ze het wel mooi vind geweest dus in zekere zin in dat wel handig Haha!

Signe

Berichten: 5812
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 02:35

Ja dat is het nadeel van Tinkers... dat zijn van die bikkels, die bikkelen gewoon door tot aan het gaatje...

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:05

Hihi, ik moest wel lachen om je verhaal. Soms wringen ze zich idd in de raarste bochten. Succes met je verdere training!

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:10

Nou, dan schrik je wel even als ze er opeens bij gaat liggen Haha!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:33

Yorghos wacht gelukkig met liggen tot hij is afgezadeld. Maar ja, hij hoeft ook nooit echt te werken...

JollyHumpy
Berichten: 1954
Geregistreerd: 02-01-03
Woonplaats: Driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:52

whihi !! mijn vroegere verzorgpony ( heb gister weer es op dr gereden Lovers ) ging ook altijd ligge/rollen als ze bezweet was !

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 10:59

dat had ik ook pas, ik zat op een pony`tje, ik was net 3 minuten geleden opgestegen, en opeens. PlOF daar zakte ze zo door haar benen(niet door vermoeidheid) om ff te gaan rollen, GELUKKIG had ik een zweepie bij de hand, en ramde haar overeind(niet hard ofzo hoor, maar gaf haar een tikje, en spoorde aan) lag voor de ene helft onder een pony, en voor de andere helft niet! en dat trouwens nog wel met zadel en hoofdstel!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-03 21:49

Pfff Gam is niet vooruit te branden als die moe is, die geeft het heus wel aan, lui zwijn Lachen